Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 31 maart 2014, 15:33   #1
vlaams realist
Banneling

Standaard Homos niet welkom bij islampartij.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...u_niet_om.html
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2014, 16:25   #2
F.B.
Parlementslid

Standaard

Nog een paar decennia, en de volledige homoseksuele bevolking van noord-west europa is volledig naar het rechtse deel van het politieke spectrum opgeschoven. Links laat nu in verschillende opiniestukken al verstaan de de rechten van de homo's toch niet echt een prioriteit zijn.
Oud 31 maart 2014, 16:58   #3
vlaams realist
Banneling

Standaard

Kwou niet discrimineren,nu lijkt het dat alleen homo's het zwaar gaan krijgen.Kvrees dat elke holebi schrik moet hebben.Nochtans vinden we deze mensen voornamelijk (uitgesproken dan toch) in het linkse kamp.
Dat zou wel eens een zeer zware vergissing kunnen zijn.
Dat "bashen" is dan ook eigen aan buurten waar Islam overheersend wordt.
Ik ken dan ook homokoppels die 20 jaar geleden de verdraagzaamheid zelf waren.Ze hebben me voorbijgestoken aan de rechterkant.
Ze zouden sneller schieten dan juweliersvrouwen.
Oud 31 maart 2014, 17:26   #4
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Tiens. Moet men daar geen klacht voor indienen? of gelden de anti discriminatiewetten niet voor moslims? Probeer als normale partij maar eens te vertellen dat je geen moslims wil als lid van de partij. Yussuf zou al rap klaarstaan met zijn aanklacht!

maar het zijn maar moslimpjes, minderjarig dus, beetje debiel, maar met de nodige hulp van linkschmenschen kunnen ze misschien toch nog iets nuttigs doen voor onze maatschappij. Zoals aangiftes doen tegen Wilders of zo.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2014, 17:29   #5
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Ik vind het wel straf dat homo's altijd hebben meegeheuld met de linkse rakkers en gespuwd op rechts. Nu links de islam opvrijt, is rechts ineens wel goed genoeg.
Oud 31 maart 2014, 17:50   #6
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Kwou niet discrimineren,nu lijkt het dat alleen homo's het zwaar gaan krijgen.Kvrees dat elke holebi schrik moet hebben.Nochtans vinden we deze mensen voornamelijk (uitgesproken dan toch) in het linkse kamp.
Dat zou wel eens een zeer zware vergissing kunnen zijn.
Dat "bashen" is dan ook eigen aan buurten waar Islam overheersend wordt.
Ik ken dan ook homokoppels die 20 jaar geleden de verdraagzaamheid zelf waren.Ze hebben me voorbijgestoken aan de rechterkant.
Ze zouden sneller schieten dan juweliersvrouwen.
Als de moslims aan de macht komen, zullen dit de eersten zijn die aan kranen opgehangen worden, of van de flatgebouwen naar beneden gegooid ( met hoofd naar beneden ).
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2014, 17:54   #7
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

In Nederland was een Protestantse partij (SGP) die vrouwen niet toe laat (sinds 1918) tot de politiek club want dat was geen plaats voor de vrouw. Staat in de Bijbel en zo. Ja die heren zijn heel erg tradi.
En nu? Er zijn drie SGP-vrouwen kandidaat voor de gemeenteraadsverkiezingen in Vlissingen in maart.
Na jarenlange procedures besloot de Hoge Raad in 2010 dat de SGP vrouwen niet langer mocht uitsluiten van haar kieslijsten. Begin vorig paste de partij haar vrouwenstandpunt aan.

Ik vraag mij af of een Moslim partij wel zo kan evolueren dat homo's erbij mogen.
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2014, 18:02   #8
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
In Nederland was een Protestantse partij (SGP) die vrouwen niet toe laat (sinds 1918) tot de politiek club want dat was geen plaats voor de vrouw. Staat in de Bijbel en zo. Ja die heren zijn heel erg tradi.
En nu? Er zijn drie SGP-vrouwen kandidaat voor de gemeenteraadsverkiezingen in Vlissingen in maart.
Na jarenlange procedures besloot de Hoge Raad in 2010 dat de SGP vrouwen niet langer mocht uitsluiten van haar kieslijsten. Begin vorig paste de partij haar vrouwenstandpunt aan.

Ik vraag mij af of een Moslim partij wel zo kan evolueren dat homo's erbij mogen.
Kdurf het niet te vragen aan mn medestraatbewoners.Kheb het nu al moeilijk genoeg.Wat is je advies dan? 100 jaar wachten om de discusssie aan te gaan?
Kben trouwens hetero,maar ook een vrijgezel maakt hun zenuwachtig.
Oud 31 maart 2014, 18:03   #9
Doge
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Ik vind het wel straf dat homo's altijd hebben meegeheuld met de linkse rakkers en gespuwd op rechts. Nu links de islam opvrijt, is rechts ineens wel goed genoeg.
Homo's zijn ook verbazend veel katholiek, die spreidstand zijn ze wel gewoon.
Doge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2014, 17:00   #10
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:

Als ze stoppen met hypocriet te doen zeker wel...
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2014, 17:05   #11
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

moest jij homo zijn, zou jij het aandurven om openlijk tegen je medemoslims te gaan vertellen dat je homo bent én een plaats op de kieslijsten ambieert zonder in mekaar geklopt te worden?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2014, 21:13   #12
RubberBullet
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
moest jij homo zijn, zou jij het aandurven om openlijk tegen je medemoslims te gaan vertellen dat je homo bent én een plaats op de kieslijsten ambieert zonder in mekaar geklopt te worden?
Ik wil u als homo graag zien aankloppen bij het Vlaams Belang...

Strikt religieuzen zoals fanatieke moslims behoren wel tot het rechtse kamp.
En ja sommige progressieve partijen staan zo krampachtig in een spreidstand dat het wel christen-democraten lijken...
RubberBullet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2014, 22:31   #13
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RubberBullet Bekijk bericht

En ja sommige progressieve partijen staan zo krampachtig in een spreidstand dat het wel christen-democraten lijken...
Wat zal er volgens u gebeuren wanneer er een homo aanklopt bij het VB? Of is het eerder wat u hoopt wat er dan gaat gebeuren?

Laatst gewijzigd door Lukkas : 1 april 2014 om 22:33.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2014, 23:20   #14
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
geloofsgeloof (religie) & discriminatie past perfekt bijeen !!
Wat een zonde dat er geloofsgeloof bestaat !!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2014, 00:23   #15
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Tiens. Moet men daar geen klacht voor indienen? of gelden de anti discriminatiewetten niet voor moslims? Probeer als normale partij maar eens te vertellen dat je geen moslims wil als lid van de partij. Yussuf zou al rap klaarstaan met zijn aanklacht!
.
Homo's moeten van Yussuf niets verwachten als hij moet kiezen tussen hen en zijn moslimvriendjes.

Binnen de bestaande wetten stelt het CGKR zich milder op tegen homohaters dan tegenover vreemdelingenhaters.
Deze feitelijke desinteresse komt voort uit het feit dat één en dezelfde organisatie moeilijk de belangen van twee gediscrimineerde groepen (in dit geval: moslim(jongen)s en homomannen) kan afhandelen als die groepen met elkaar op gespannen voet leven.

Men zou van een modern management een duidelijk beleid verwachten dat voor alle groepen hetzelfde is en op basis van verifieerbare criteria wordt toegepast. Maar dat is er niet. De enige andere optie is dan de strijd tegen discriminatie �* la carte in te vullen, met alle ongelijkheden vandien. Want dat is nu net…discriminerend!

http://www.gva.be/nieuws/experts/joh...-homohaat.aspx

http://forum.politics.be/showthread.php?t=156832

Laatst gewijzigd door daiwa : 2 april 2014 om 00:24.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2014, 01:30   #16
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Homos niet welkom bij islampartij.
Citaat:
Goh!

Wie had dat ooit durven denken!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2014, 13:22   #17
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RubberBullet Bekijk bericht

Ze mogen binnen ...

Citaat:
ZIJN HOMO’S WELKOM BIJ HET BELANG?

“Ja er zijn er een homo’s bij Vlaams Belang!” weet Filip Dewinter te vertellen aan Tim. En ze zijn ook welkom. Maar ze lopen er ook niet mee te koop: “Ze vinden het niet nodig om met een groot bord op hun borst rond te lopen met daarop "ik ben homo…" De Winter wist Tim toch al een beetje te verbazen.
Bron: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...10776/1.794494

Laatst gewijzigd door bf62 : 2 april 2014 om 13:23.
bf62 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2014, 13:45   #18
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze gaan niet voor 'minder' maar ze gaan voor 'geen' homoseksuelen. Onze politiek correct gehersenspoelde massa/media moet toch beseffen dat Hitler ook iets tegen homoseksuelen had. Zo is het ooit begonnen! Komaan, massaal op straat voor het te laat is, met de nodige spandoeken 'wij zijn allemaal homoseksuelen'.

We gaan allemaal massaal klacht indienen! Go go go ...

Iemand?
bf62 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2014, 05:08   #19
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Wat een veralgemening.
Oud 4 april 2014, 05:08   #20
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
- Dubbel -

Laatst gewijzigd door Snerror : 4 april 2014 om 05:08.
Snerror is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be