![]() |
Dronken Roemenen zwieren oud vrouwtje in het rond ...
Ik wou het eerst in Internationaal zetten maar ... :roll:
Een levendig bewijs dat de wereld vol gekken zit en het meer en meer in stijgende lijn gaat dat soort idiotie. Bron Ik ben ook een fervent fan voor het afschaffen van FaceBook daar er op dat Asociale ding blijkbaar niets anders opstaat dan serieus wat onzin. :-) ![]() |
|
Citaat:
Neem er gewoon niet aan deel. Als je alles gaat afschaffen waar jij niet mee omkan, dan vergaat de wereld. |
Als ze dit verbieden http://nl.wikipedia.org/wiki/Dwergwerpen , dan zoekt ne mens naar een andere hobby, hé....
|
Hopelijk leest MaGNiFiCaT verder dan de titel...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
'k Snap het niet goed. Worden die dronkelappen gekwetst, bedreigd of lastiggevallen? Die vrouw heeft het al moeten ondergaan, voor haar is het te laat. |
Vond het oud vrouwtje 't niet leuk dan?
|
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zal die dingen nooit gebruiken daar ik ergens ten velde gelezen heb dat uw gegevens ondanks je ze 'zou' kunnen verwijderen gewoon tot zelfs na je dood op het net blijven staan. Tip om te verwijderen, misschien lukt dat, geen idee van Verwijder Link2 En als laatste een hele leuke ... What Happens To Your Online Accounts After You Die :oops: Op de pc's hier zullen die dingen nooit opkomen, niet FB, niet Twitter, niet Skype en ga het rijtje maar af ... Dat zal uiteindelijk allemaal wel een stille dood sterven die Asociale media. Nu is het nog van: Nieuwe borstels keren goed ... :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Met hun ook zo eens doen , maar dan aan de rand van een ravijn , hoe zouden dan zulke ziekelijke klootpummels reageren ?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
De oma's vermaken , anders kwijnen ze toch weg :oops:
Dus het zijn sociaal familiehelpers die zoiets doen :lol: Ik zal het morgen eens voorstellen aan de familiehulp van ons ma :thumbsup: Leven in de brouwerij brengen :lol: |
eindelijk een nieuwe bron van inkomsten voor de dwergen die werkloos zijn geworden toen de dwergwerprage is uitgestorven. Het dwergslingeren.
|
Gymnastiek voor oudjes :lol:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be