Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Dronken Roemenen zwieren oud vrouwtje in het rond ... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=200535)

Universalia 5 april 2014 12:54

Dronken Roemenen zwieren oud vrouwtje in het rond ...

Ik wou het eerst in Internationaal zetten maar ... :roll:

Een levendig bewijs dat de wereld vol gekken zit en het meer en meer in stijgende lijn gaat dat soort idiotie.

Bron

Ik ben ook een fervent fan voor het afschaffen van FaceBook daar er op dat Asociale ding blijkbaar niets anders opstaat dan serieus wat onzin. :-)

Knipp 5 april 2014 13:28

Jilava ?

Stadje met geschiedenis 8O

http://en.wikipedia.org/wiki/Jilava_Massacre

Supe®Staaf 5 april 2014 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7087650)
Ik ben ook een fervent fan voor het afschaffen van FaceBook daar er op dat Asociale ding blijkbaar niets anders opstaat dan serieus wat onzin. :-)

Niet nodig.
Neem er gewoon niet aan deel.
Als je alles gaat afschaffen waar jij niet mee omkan, dan vergaat de wereld.

Klojo eerste klas 5 april 2014 16:25

Als ze dit verbieden http://nl.wikipedia.org/wiki/Dwergwerpen , dan zoekt ne mens naar een andere hobby, hé....

Den Duisteren Duikboot 5 april 2014 16:30

Hopelijk leest MaGNiFiCaT verder dan de titel...

manta 5 april 2014 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 7087926)
Hopelijk leest MaGNiFiCaT verder dan de titel...

:lol:

quercus 5 april 2014 17:13

Citaat:

Een levendig bewijs dat de wereld vol gekken zit en het meer en meer in stijgende lijn gaat dat soort idiotie.

Bron

Ik ben niet aangesloten bij Facebook. Evenmin bij Linkedin of bij Twitter. Eerlijk gezegd ik heb tot op heden daar geen behoefte aan gehad. Per ongeluk ben ik eens in Facebook getuimeld omdat ik een informatie nodig had die de betrokken persoon slechts via Facebook bekend maakte. Daarna heb ik er zelf nooit meer gebruik van gemaakt, ook al kreeg ik nog gedurende een zekere tijd mails van Facebook met het verzoek om de formaliteiten van mijn toetreding te voltooien. Vreemd genoeg richtten ze zich tot mij voortdurend in het Frans. Dat was dan voor mij nog een reden meer om ze te negeren. We zouden eens op politics.be een enquête moeten organiseren om een idee te hebben hoeveel forumers ook van Facebook gebruik maken.

Marie van de koster 5 april 2014 19:16

Citaat:

Bron

Ik kan de video niet zien. "De video is verwijderd wegens een schending van het beleid van YouTube waarbij inhoud wordt verboden die is bedoeld om anderen te kwetsen, bedreigen of lastig te vallen."
'k Snap het niet goed. Worden die dronkelappen gekwetst, bedreigd of lastiggevallen? Die vrouw heeft het al moeten ondergaan, voor haar is het te laat.

Thuleander 5 april 2014 19:21

Vond het oud vrouwtje 't niet leuk dan?

De Zachte Anarchist 5 april 2014 23:57

meneer 6 april 2014 00:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 7088056)
Ik kan de video niet zien. "De video is verwijderd wegens een schending van het beleid van YouTube waarbij inhoud wordt verboden die is bedoeld om anderen te kwetsen, bedreigen of lastig te vallen."
'k Snap het niet goed. Worden die dronkelappen gekwetst, bedreigd of lastiggevallen? Die vrouw heeft het al moeten ondergaan, voor haar is het te laat.

de video is discriminerend voor de dronken Roemenen zeker ?

Universalia 6 april 2014 02:48

Citaat:

Vreemd genoeg richtten ze zich tot mij voortdurend in het Frans.
Dat hoorde ik nog van iemand, dat zelfs de FB inlogsite volledig in het Frans is.

Ik zal die dingen nooit gebruiken daar ik ergens ten velde gelezen heb dat uw gegevens ondanks je ze 'zou' kunnen verwijderen gewoon tot zelfs na je dood op het net blijven staan.

Tip om te verwijderen, misschien lukt dat, geen idee van

Verwijder

Link2

En als laatste een hele leuke ...

What Happens To Your Online Accounts After You Die :oops:

Op de pc's hier zullen die dingen nooit opkomen, niet FB, niet Twitter, niet Skype en ga het rijtje maar af ...

Dat zal uiteindelijk allemaal wel een stille dood sterven die Asociale media.

Nu is het nog van: Nieuwe borstels keren goed ... :lol:

Marie van de koster 6 april 2014 08:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7088428)
Dat hoorde ik nog van iemand, dat zelfs de FB inlogsite volledig in het Frans is.

Ik zal die dingen nooit gebruiken daar ik ergens ten velde gelezen heb dat uw gegevens ondanks je ze 'zou' kunnen verwijderen gewoon tot zelfs na je dood op het net blijven staan.

Tip om te verwijderen, misschien lukt dat, geen idee van

Verwijder

Link2

En als laatste een hele leuke ...

What Happens To Your Online Accounts After You Die :oops:

Op de pc's hier zullen die dingen nooit opkomen, niet FB, niet Twitter, niet Skype en ga het rijtje maar af ...

Dat zal uiteindelijk allemaal wel een stille dood sterven die Asociale media.

Nu is het nog van: Nieuwe borstels keren goed ... :lol:

Scroll eens naar beneden als u FB opent, helemaal onderaan kan u de taal kiezen!

cookie monster 6 april 2014 21:37

Citaat:

Bron

Wat een achterlijke stinkende idiote strontschijtklootzeikkakkers !!!!!!!!
Met hun ook zo eens doen , maar dan aan de rand van een ravijn ,
hoe zouden dan zulke ziekelijke klootpummels reageren ??

Universalia 8 april 2014 07:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 7089607)

Ik zou ze gewoon loslaten tijdens het zwieren boven de ravijn, hoef je geen tekst en uitleg meer te geven daarna, laat staan te ontvangen. :lol:

meneer 8 april 2014 08:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 7089607)

Maar enfin ! Die brave jongens vermaken zich wat met hun ouwe oma, daar is toch niets mis mee ? Die houden zich tenminste bezig met de ouden van dagen inplaats van ze in het ouwemannekestehuis te zetten ! Oud en jong, hand in hand, is dat niet mooi ?

cookie monster 9 april 2014 15:22

De oma's vermaken , anders kwijnen ze toch weg :oops:
Dus het zijn sociaal familiehelpers die zoiets doen :lol:
Ik zal het morgen eens voorstellen aan de familiehulp van ons ma :thumbsup:
Leven in de brouwerij brengen :lol:

koe de poing 9 april 2014 18:16

eindelijk een nieuwe bron van inkomsten voor de dwergen die werkloos zijn geworden toen de dwergwerprage is uitgestorven. Het dwergslingeren.

cookie monster 10 april 2014 00:50

Gymnastiek voor oudjes :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be