![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wou het eerst in Internationaal zetten maar ...
![]() Een levendig bewijs dat de wereld vol gekken zit en het meer en meer in stijgende lijn gaat dat soort idiotie. Bron Ik ben ook een fervent fan voor het afschaffen van FaceBook daar er op dat Asociale ding blijkbaar niets anders opstaat dan serieus wat onzin. ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 5 april 2014 om 12:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neem er gewoon niet aan deel. Als je alles gaat afschaffen waar jij niet mee omkan, dan vergaat de wereld.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als ze dit verbieden http://nl.wikipedia.org/wiki/Dwergwerpen , dan zoekt ne mens naar een andere hobby, hé....
![]() |
#5 |
|
![]() Hopelijk leest MaGNiFiCaT verder dan de titel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'k Snap het niet goed. Worden die dronkelappen gekwetst, bedreigd of lastiggevallen? Die vrouw heeft het al moeten ondergaan, voor haar is het te laat.
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Vond het oud vrouwtje 't niet leuk dan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Burger
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal die dingen nooit gebruiken daar ik ergens ten velde gelezen heb dat uw gegevens ondanks je ze 'zou' kunnen verwijderen gewoon tot zelfs na je dood op het net blijven staan. Tip om te verwijderen, misschien lukt dat, geen idee van Verwijder Link2 En als laatste een hele leuke ... What Happens To Your Online Accounts After You Die ![]() Op de pc's hier zullen die dingen nooit opkomen, niet FB, niet Twitter, niet Skype en ga het rijtje maar af ... Dat zal uiteindelijk allemaal wel een stille dood sterven die Asociale media. Nu is het nog van: Nieuwe borstels keren goed ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met hun ook zo eens doen , maar dan aan de rand van een ravijn , hoe zouden dan zulke ziekelijke klootpummels reageren ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Maar enfin ! Die brave jongens vermaken zich wat met hun ouwe oma, daar is toch niets mis mee ? Die houden zich tenminste bezig met de ouden van dagen inplaats van ze in het ouwemannekestehuis te zetten ! Oud en jong, hand in hand, is dat niet mooi ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De oma's vermaken , anders kwijnen ze toch weg
![]() Dus het zijn sociaal familiehelpers die zoiets doen ![]() Ik zal het morgen eens voorstellen aan de familiehulp van ons ma ![]() Leven in de brouwerij brengen ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() eindelijk een nieuwe bron van inkomsten voor de dwergen die werkloos zijn geworden toen de dwergwerprage is uitgestorven. Het dwergslingeren.
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gymnastiek voor oudjes
![]()
![]() |
![]() |