![]() |
Welke Vlaamse partij veracht u het meest ?
Van welke Vlaamse partij moet u het minst hebben en waarom ?
Vlaamse partij mag tussen aanhalingstekens geplaatst worden, zeker voor de vier bovenste partijen. Partijen die in Vlaanderen opkomen zou een betere omschrijving geweest zijn. |
Met voorsprong de VLD, die partij staat ideologisch totaal tegenovergesteld van mijn nationaal solidaristische visie, bovendien is hun manier van politiek te doen om van te kotsen.
|
de sossen natuurlijk
|
De sossen.
|
Mieke Vogels die voorneemt niet te verzaken aan haar oprotpremie als ze niet opnieuw verkozen verdient een welgemeende Fuck You. Groen is de kleur van het geld.
|
Citaat:
|
Vlaams blok :hitler:
|
Citaat:
8-) |
Citaat:
|
Open VLD. Redenen genoeg, de De Croo's, de clan De Gucht, de Guy.... En dan hebben we nog al hun leugens en wanbeleid om over te klagen ook!
|
De Open VLD.
|
sp.a en de pest voor Vlaanderen...
|
Allez joh... waarom kan ik niet commie bashen? Een ander klein partijke voldoet niet!!!
|
Ik heb het zo niet met die "fils a papa" politiek..OVLD lijkt haast een dynastie
|
Groen. Zoals die het groen bekijken door een rode bril... Bah
|
Citaat:
|
Dat kan toch geen toeval zijn dat VLD hier op kop staat in de lijst van de meest verachte partij. Laten we hopen dat ze het goed voelen in de komende verkiezingen. Want laten we eerlijk zijn sommigen zijn nog meer allochtoonminnend en pro-multikul dan andere partijen. Dit, deze partij heeft totaal niets meer te te maken met de grondbeginselen van de vroegere liberalen. Wat een bende kazakkendraaiers zijn dat nu toch ? Het volstaat te kijken naar de prestaties van het superkonijn in de EU.
|
Citaat:
|
Als liberale Nederlander, en gezien mijn Europa houding, neig ik meer naar D66 (of de VVD moet 'verstandig' worden qua Europa;), dan kan ik kiezen :)). Kan ik niet anders dan tegen het VB, de oudere zus van de (Nederlandse) PVV ;).
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be