![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
Bekijk resultaten enquête: Welke Vlaamse partij veracht u het meest ? | |||
Open VLD |
![]() ![]() ![]() |
32 | 37,65% |
SP.a |
![]() ![]() ![]() |
20 | 23,53% |
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
6 | 7,06% |
Groen |
![]() ![]() ![]() |
8 | 9,41% |
N-VA |
![]() ![]() ![]() |
7 | 8,24% |
Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
11 | 12,94% |
Andere kleine partij |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,18% |
Aantal stemmers: 85. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Van welke Vlaamse partij moet u het minst hebben en waarom ?
Vlaamse partij mag tussen aanhalingstekens geplaatst worden, zeker voor de vier bovenste partijen. Partijen die in Vlaanderen opkomen zou een betere omschrijving geweest zijn. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 13 april 2014 om 20:16. |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Met voorsprong de VLD, die partij staat ideologisch totaal tegenovergesteld van mijn nationaal solidaristische visie, bovendien is hun manier van politiek te doen om van te kotsen.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de sossen natuurlijk
|
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De sossen.
|
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mieke Vogels die voorneemt niet te verzaken aan haar oprotpremie als ze niet opnieuw verkozen verdient een welgemeende Fuck You. Groen is de kleur van het geld.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 13 april 2014 om 20:53. |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Van allemaal is ook een optie. die kies ik maar ze staat er uiterard weer niet bij.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaams blok
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Open VLD. Redenen genoeg, de De Croo's, de clan De Gucht, de Guy.... En dan hebben we nog al hun leugens en wanbeleid om over te klagen ook!
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Open VLD.
|
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() sp.a en de pest voor Vlaanderen...
|
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Allez joh... waarom kan ik niet commie bashen? Een ander klein partijke voldoet niet!!!
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
#14 |
Partijlid
|
![]() Ik heb het zo niet met die "fils a papa" politiek..OVLD lijkt haast een dynastie
Laatst gewijzigd door Ambiorix1 : 14 april 2014 om 00:05. |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groen. Zoals die het groen bekijken door een rode bril... Bah
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Dat kan toch geen toeval zijn dat VLD hier op kop staat in de lijst van de meest verachte partij. Laten we hopen dat ze het goed voelen in de komende verkiezingen. Want laten we eerlijk zijn sommigen zijn nog meer allochtoonminnend en pro-multikul dan andere partijen. Dit, deze partij heeft totaal niets meer te te maken met de grondbeginselen van de vroegere liberalen. Wat een bende kazakkendraaiers zijn dat nu toch ? Het volstaat te kijken naar de prestaties van het superkonijn in de EU.
|
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Daar hebt ge groot gelijk in, en ik walg ook van die partij, kijk maar naar de ecologische voetafdruk van dat vet groen Almaci varkentje. Maar er moest er een op kop staan en dat is voor mij de VLD.
|
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Als liberale Nederlander, en gezien mijn Europa houding, neig ik meer naar D66 (of de VVD moet 'verstandig' worden qua Europa
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() D66 is niet liberaal.