![]() |
Dehaene: ‘Discours De Wever is gelijk aan dat van Dewinter’
Bron
Detail tekst: Citaat:
|
Moet die niet herstellen van de chemo? Ik begrijp niet dat je na zo'n zware ingreep je gaat mengen in de verkiezingsstrijd. Zou politiek echt zo verslavend zijn?
|
Citaat:
|
Citaat:
Alleen zegt hij het wat rijkelijk laat. En wat ik zei is heel eenvoudig samen te vatten: NVA=VB-full. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie het hardste kan kakken op de N-VA wint de verkiezingen. Ja toch?
|
de kanker zit blijkbaar in zijn hoofd dattie dergelijke praat begint uit te slaan
|
Citaat:
Dat zou echt triestig zijn voor u. Edit: Waarom zou ik als liberaal in godsnaam hetzelfde zeggen als Dewinter? |
Citaat:
En in passant, ik voel geen haat tegen de Vlaams-nationalisten. Zij zijn gewoon mijn politieke tegenstanders. En die borstel ik eens goed af wanneer ik dit nodig vind. Het is maar dat u het weet. |
Citaat:
Toegeven ,toegeven en toegeven aan de Franstaligen :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
U zult wel citaten vinden van ik die uitleg waarom ik het VB een inhumane en racistische partij vind. Waarom het VB en de PVV op alle vlakken bestreden moeten worden. Maar toch schildert u mij af als Dewinter-fan. Waarom? Daar heb ik het raden naar. Zielig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Afgezaagd. Dehaene zag de cijfers van de CD&V in de laatste peilingen en is gewoon verzuurd. Hij denkt misschien dat hij met zijn populistische haatspuierij tav de N-VA het tij kan keren, maar ik betwijfel het. Zo'n haatvol gezemel heeft enkel het tegenovergestelde effect, zeker als het uit de mond komt van zo'n zakkenvuller als den dikzak. |
Citaat:
U reageerde als volgt: Citaat:
Citaat:
En dus, dat heeft allemaal niets te maken met het al dan niet lid zijn van het VB. U moet niet zo overreageren. |
Zegt de man die enkele jaren geleden naar de onderhandelingstafel kwam met op zijn map "quid pro N-VA" geschreven.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be