![]() |
Misdaadcijfers per wijk ...
Bron
Volledige tekst: Citaat:
|
Citaat:
Hebt ge dat ook eens nader bekeken? Ik wilde die cijfers wel eens vergelijken met de Brusselse. Maar Er staat geen enkele moord vermeld. Over welke misdaden gaat dat dan? Alleen kleine criminaliteit? Enkele opvallende cijfers evolutie van 2004 naar 2013: Antwerpen: stijging naar 106% Borgerhout: daling naar 87% |
Citaat:
|
Ik moest hem even toevoegen bij de privacy bij de internet explorer instellingen want ik ben geen fan van 'cookies' en dat kreeg ik daar al gelijk te lezen eerst.
Citaat:
Algemeen criminaliteitsrapport Stad Antwerpen Lokaal criminaliteitsrapport Woninginbraken Geweldadige diefstallen (moet gewelddadige zijn, maar kom) Drughandel Druggebruik Overlast Dat lijkt mij nu niet echt allemaal 'kleine criminaliteit' :-) Ik kijk er nog even verder op rond op die bewuste 'site'. |
Citaat:
Partnergeweld, kleine diefstal, vandalisme, fietsdiefstallen, drugsdealertjes op elke hoek van de straat, ... En op basis van die cijfers wordt dan bepaald hoeveel agenten en personeel men nodig heeft... Hoera, hoe blij ik ben dat men dit kan bekijken... :cry: 8-) |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Als er echt minder misdaad is, zal de modale burger dat zelf gewoon vaststellen, ook zonder deze debiele website.
Deze burgemeester lijkt meer op een humaniora-student die fier zijn rapport aan zijn ouders toont. |
Citaat:
Zo een rapport met de 'eervolle' vermelding: Kan het wel maar veegt aan alles zijn kl*censuur* ![]() |
Citaat:
In ieder geval heeft VB nu weer een argument minder: zij waren altijd de eerste vragende partij naar de cijfers. Wel, ze hebben ze nu. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be