![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Volledige tekst: Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hebt ge dat ook eens nader bekeken? Ik wilde die cijfers wel eens vergelijken met de Brusselse. Maar Er staat geen enkele moord vermeld. Over welke misdaden gaat dat dan? Alleen kleine criminaliteit? Enkele opvallende cijfers evolutie van 2004 naar 2013: Antwerpen: stijging naar 106% Borgerhout: daling naar 87% Laatst gewijzigd door pajoske : 23 april 2014 om 19:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moest hem even toevoegen bij de privacy bij de internet explorer instellingen want ik ben geen fan van 'cookies' en dat kreeg ik daar al gelijk te lezen eerst.
Citaat:
Algemeen criminaliteitsrapport Stad Antwerpen Lokaal criminaliteitsrapport Woninginbraken Geweldadige diefstallen (moet gewelddadige zijn, maar kom) Drughandel Druggebruik Overlast Dat lijkt mij nu niet echt allemaal 'kleine criminaliteit' ![]() Ik kijk er nog even verder op rond op die bewuste 'site'.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Partnergeweld, kleine diefstal, vandalisme, fietsdiefstallen, drugsdealertjes op elke hoek van de straat, ... En op basis van die cijfers wordt dan bepaald hoeveel agenten en personeel men nodig heeft... Hoera, hoe blij ik ben dat men dit kan bekijken... ![]() ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er echt minder misdaad is, zal de modale burger dat zelf gewoon vaststellen, ook zonder deze debiele website.
Deze burgemeester lijkt meer op een humaniora-student die fier zijn rapport aan zijn ouders toont.
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo een rapport met de 'eervolle' vermelding: Kan het wel maar veegt aan alles zijn kl*censuur* ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In ieder geval heeft VB nu weer een argument minder: zij waren altijd de eerste vragende partij naar de cijfers. Wel, ze hebben ze nu.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |