![]() |
De laatste der vrouwen.
Weldra komen de eerste 3D-geprinte foefen uit de machines gerold.
Minuutje in de micro en hop! Er gaan stemmen op om vrouwen nog snelsnel bij de bedreigde soorten in te delen maar er gaan evenveel stemmen op om dat niet te doen. Wat nu? |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Ik had deze draad misschien toch beter "De vrouwonvriendelijke draad- 't is maar om te lachen eh!" genoemd…
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Cool
Zij print zijn lul af, en hij haar foef. Nu nog enkel de kinderen afprinten. Want de printer is de pil vergeten te printen. |
!!!! Schitterend !!!!
Alvast 2 voordelen zijn:
Kan ik eindelijk de vrouw van mijn dromen fabriceren :thumbsup: Ook geen last van schoonmoeder meer :D :mrgreen: |
Citaat:
Uw antivirus detecteerde een virus in uw 3D software. In het bestand "Vrouw1" vond uw antivirus een SchoonmoederX100.exe , dit is een bekende trojan. Wenst u verder te gaan met afprinten? Neen (link werkt niet) _______Ja (klik hier) U kan het afprinten van "SchoonmoederX100" niet annuleren. ***Bericht van uw 3D-printer. *** Na het printen van de eerste 100 objecten "Schoonmoeder" zal u de inktpatronen moeten vervangen alvorens het printen van object "Vrouw1" kan aanvatten. Arme Cookie... :-D |
Citaat:
|
Mijn vrouw= een vrouw
mijn 2 dochters = vrouwen Mijn schoondochter = vrouw mijn kleindochtertje = vrouw Aleen mijn zoon en ik = man Dat zou nogal wat 3D-inkt kosten om die te vervangen. Gewoon zo laten, vrouwen kunnen ook leuke mensen zijn. :clapping: |
Citaat:
|
Citaat:
Wa'nu ?? :? :? :oops: :? :? |
Stel dat je op een onbewoond eiland met dat probleem zit :oops: :lol: !!
http://forum.politics.be/showthread.php?t=201994 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be