![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weldra komen de eerste 3D-geprinte foefen uit de machines gerold.
Minuutje in de micro en hop! Er gaan stemmen op om vrouwen nog snelsnel bij de bedreigde soorten in te delen maar er gaan evenveel stemmen op om dat niet te doen. Wat nu?
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bestaan er ook al 3-D kuisvrouwen?
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De nasa was al redelijk gevorderd met pizza-printers dus kuisvrouwen-printers kunnen niet veraf meer zijn.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had deze draad misschien toch beter "De vrouwonvriendelijke draad- 't is maar om te lachen eh!" genoemd…
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Pics or it didn't happen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor 3D pikken moet ge in nen draad van Demper zijn, hier gaat het over vrouwelijke onderdelen...
![]()
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cool
Zij print zijn lul af, en hij haar foef. Nu nog enkel de kinderen afprinten. Want de printer is de pil vergeten te printen.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alvast 2 voordelen zijn:
Kan ik eindelijk de vrouw van mijn dromen fabriceren ![]() Ook geen last van schoonmoeder meer ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw antivirus detecteerde een virus in uw 3D software. In het bestand "Vrouw1" vond uw antivirus een SchoonmoederX100.exe , dit is een bekende trojan. Wenst u verder te gaan met afprinten? Neen (link werkt niet) _______Ja (klik hier) U kan het afprinten van "SchoonmoederX100" niet annuleren. ***Bericht van uw 3D-printer. *** Na het printen van de eerste 100 objecten "Schoonmoeder" zal u de inktpatronen moeten vervangen alvorens het printen van object "Vrouw1" kan aanvatten. Arme Cookie... ![]()
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Mijn vrouw= een vrouw
mijn 2 dochters = vrouwen Mijn schoondochter = vrouw mijn kleindochtertje = vrouw Aleen mijn zoon en ik = man Dat zou nogal wat 3D-inkt kosten om die te vervangen. Gewoon zo laten, vrouwen kunnen ook leuke mensen zijn. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wa'nu ?? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel dat je op een onbewoond eiland met dat probleem zit
![]() ![]() http://forum.politics.be/showthread.php?t=201994
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 13 mei 2014 om 00:34. |
![]() |
![]() |