Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Deze week bij de Flair: een mini vibrator voor een maxi ooooorgasme (https://forum.politics.be/showthread.php?t=201534)

bembem 30 april 2014 22:59

Deze week bij de Flair: een mini vibrator voor een maxi ooooorgasme

http://www.flair.be/nl/wedstrijden/2...xi-ooooorgasme

Citaat:

We houden wel van een beetje stout en sexy. Daarom kan je Flair deze week kopen mét vibrator. [b]Vraag naar je pretpakket in de winkel en beleef een maxi oooooorgasme met dit mini speeltje![b]
Flair-abonnee? Bij jouw Flair van dinsdag 22 april ontvang je de nodige bestelinformatie om deze vibrator in huis te halen. Voor maar € 4,99. Samen met Flair voor € 7,49.

Hoe breeddenkend ik ook ben, toch vind ik dit er over gaan, ik zie me namelijk niet in de winkel naar mijn "pakket met speeltje" vragen lolz, dan nog liever naar de sexshop :oops: :oops: daar verkopen ze tenminste échte XL vibrators en zien ze me niet iedere week :-p :lol: :lol: j/k! (ik heb niet eens een vibrator) hihihi

Dutch_Strawberry 30 april 2014 23:16

Hmm, beetje vreemd inderdaad. Ach ja, zolang er geen BDSM spulletjes worden bijgeleverd, zie ik er niet zo veel graten in. De dagen dat discussies over masturbatie taboe waren, liggen immers al ver achter ons. Ik heb liever een kind dat masturbeert, dan een kind dat zich om zijn/haar seksualiteit schaamt, om het zo maar te zeggen. Trouwens, veel mensen zijn nog steeds te beschaamd om zo'n seksshop binnen te stappen, uit angst om obsceen te lijken. De enige andere optie is om zulke spulletjes dan via internet te kopen, en ook dit is niet ideaal. Ik kan dus niet zeggen dat dit een slecht initiatief is van Flair!

Peche 1 mei 2014 07:48

Een oorgasme is nochtans moeilijk te bekomen... Het is mogelijk, geloof me, maar moeilijk...

Dutch_Strawberry 1 mei 2014 08:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7120755)
Een oorgasme is nochtans moeilijk te bekomen... Het is mogelijk, geloof me, maar moeilijk...

Voor sommige vrouwen, ja, maar dat is zeker niet de algemene regel. Sommige vrouwen kunnen zelfs meerdere orgasmen na elkaar hebben.

Peche 1 mei 2014 12:31

Ja maar dat het via het oor te bekomen is is voor mij vrij recent nieuwe materie...
De tepels duurt iets korter, maar we liepen toen wel naakt door het bos zoals Adam en Eva.
Ergens diep gestruikeld in een konijnengat waar Alice al lang zat te vogelen met the white rabbit dat maar zat te zagen dat het niet snel genoeg ging...
But we weren't late at all, time was of no essence.

metten 1 mei 2014 12:52

Misschien kan P magazine eens overwegen tegen een gunstig prijsje een kunstvagina aan te bieden voor de abonnees?

Dutch_Strawberry 1 mei 2014 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door metten (Bericht 7121175)
Misschien kan P magazine eens overwegen tegen een gunstig prijsje een kunstvagina aan te bieden voor de abonnees?

Misschien eerder een opblaaspop. Maar ja, dan krijg je meer pop dan magazine...Ook niet echt ideaal! :-P

Len 2 mei 2014 14:04

ik zie een correlatie tussen het aantal mensen met een orgasme en de verzuring van de maatschappij.
Zolang flair je niet dwingt dat trilding effectief te gebruiken, geloof ik dat het de consument zijn vrije keus gerespecteerd blijft.
De trildingen worden trouwens niet uitgedeeld in de winkel (als ik de beschrijving goed lees)

Voor zij die dit vinden te ver gaan. Sex happens, we moeten ergens vandaan komen.
Er zijn momenteel duizenden mensen ergens van de grond aan het gaan. sommige zelfs voor professionele redenen.
en een wereld met minder sex is veel erger dan eentje met meer.

alice 2 mei 2014 14:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7121147)
Ja maar dat het via het oor te bekomen is is voor mij vrij recent nieuwe materie...
De tepels duurt iets korter, maar we liepen toen wel naakt door het bos zoals Adam en Eva.
Ergens diep gestruikeld in een konijnengat waar Alice al lang zat te vogelen met the white rabbit dat maar zat te zagen dat het niet snel genoeg ging...
But we weren't late at all, time was of no essence.

Excuseer???:lol:

SCORHORSE 2 mei 2014 20:47

Woensdag in de krantenwinkel was er een madam die naar de Flair vroeg want die was overal uitverkocht. Vond het al vreemd maar nu snap ik 'm :-) En als de vrouwen daar content mee zijn is er toch geen probleem zeker?

Kaaskoppie 2 mei 2014 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Len (Bericht 7122876)
ik zie een correlatie tussen het aantal mensen met een orgasme en de verzuring van de maatschappij.
Zolang flair je niet dwingt dat trilding effectief te gebruiken, geloof ik dat het de consument zijn vrije keus gerespecteerd blijft.
De trildingen worden trouwens niet uitgedeeld in de winkel (als ik de beschrijving goed lees)

Voor zij die dit vinden te ver gaan. Sex happens, we moeten ergens vandaan komen.
Er zijn momenteel duizenden mensen ergens van de grond aan het gaan. sommige zelfs voor professionele redenen.
en een wereld met minder sex is veel erger dan eentje met meer.

dat is ook zo,verzuurde mensen hebben geen of een heel slecht seksleven

Peche 2 mei 2014 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 7122932)
Excuseer???:lol:

Ah ik vat hem. Gij noemt gij alice :) En ik bedoelde Alice van wonderland.

omaplop 3 mei 2014 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7123467)
Ah ik vat hem. Gij noemt gij alice :) En ik bedoelde Alice van wonderland.

Is er ook een white rabbit onder de forummers??

bembem 3 mei 2014 21:49

Don't get me wrong -> ik ben niet voor minder seks in de maatschappij .. echter vind ik dat de Flair de laatste tijd (te) veel met seks bezig is .. De Margriet en de Libelle bvb. die zijn 'gewoon' gebleven zoals 'een gewoon een damesblad met wat mode, lifestyle, kookweetjes ..' - niemand van de redactie die daar hun sappige one night stands tentoon spreidt zoals dat tegenwoordig in de Flair gedaan wordt .. Ik heb de indruk dat die daar niet anders doen, lolz

Dat er seksspeeltjes bij de P magazine zouden zitten, is voor mij een beetje zoals dat er extraatjes bij de Playboy en dergelijke zouden zitten .. Die bladen draaien tenslotte om seks, niet?

bembem 3 mei 2014 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door metten (Bericht 7121175)

Ah ja daar gaat Demper heel blij mee zijn :-)

(een mini kunstvagina welteverstaan -> voor een maxi ...) :lol: :lol:

Kaaskoppie 3 mei 2014 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7124615)
Don't get me wrong -> ik ben niet voor minder seks in de maatschappij .. echter vind ik dat de Flair de laatste tijd (te) veel met seks bezig is .. De Margriet en de Libelle bvb. die zijn 'gewoon' gebleven zoals 'een gewoon een damesblad met wat mode, lifestyle, kookweetjes ..' - niemand van de redactie die daar hun sappige one night stands tentoon spreidt zoals dat tegenwoordig in de Flair gedaan wordt .. Ik heb de indruk dat die daar niet anders doen, lolz

Dat er seksspeeltjes bij de P magazine zouden zitten, is voor mij een beetje zoals dat er extraatjes bij de Playboy en dergelijke zouden zitten .. Die bladen draaien tenslotte om seks, niet?

Die bladen moeten winst maken en liefst zoveel mogelijk,seks verkoopt alsnog en dat zal altijd zo blijven zolang de mensheid blijft bestaan,
het meest
...vrouwen houden evenveel van seks als mannen.. dus verkopen die handel!

Gipsy 3 mei 2014 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaaskoppie (Bericht 7124623)
Die bladen moeten winst maken en liefst zoveel mogelijk,seks verkoopt alsnog en dat zal altijd zo blijven zolang de mensheid blijft bestaan,
het meest
...vrouwen houden evenveel van seks als mannen.. dus verkopen die handel!

Ik lees dat soort bladen niet maar het is goed dat de massa eindelijk de sex taboes overboord gooit, helaas met 40 jaar vertraging.

Kaaskoppie 3 mei 2014 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 7124627)
Ik lees dat soort bladen niet maar het is goed dat de massa eindelijk de sex taboes overboord gooit, helaas met 40 jaar vertraging.

op dat vlak loopt Vlaanderen inderdaad jaren achter

bembem 3 mei 2014 22:33

taboes ja dat snap ik wel, en ook dat sex sells, maar de Flair dat was initieel niet zo'n blad, wat is de volgende stap? seksspeeltjes bij de ontbijtgranen, de McDonalds en euhm de Knack? hihihi

Kaaskoppie 3 mei 2014 22:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7124662)
taboes ja dat snap ik wel, en ook dat sex sells, maar de Flair dat was initieel niet zo'n blad, wat is de volgende stap? seksspeeltjes bij de ontbijtgranen, de McDonalds en euhm de Knack? hihihi

dat is hun doelgroep niet.. sukkel!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be