![]() |
Deze week bij de Flair: een mini vibrator voor een maxi ooooorgasme
http://www.flair.be/nl/wedstrijden/2...xi-ooooorgasme
![]() Citaat:
Hoe breeddenkend ik ook ben, toch vind ik dit er over gaan, ik zie me namelijk niet in de winkel naar mijn "pakket met speeltje" vragen lolz, dan nog liever naar de sexshop :oops: :oops: daar verkopen ze tenminste échte XL vibrators en zien ze me niet iedere week :-p :lol: :lol: j/k! (ik heb niet eens een vibrator) hihihi |
Hmm, beetje vreemd inderdaad. Ach ja, zolang er geen BDSM spulletjes worden bijgeleverd, zie ik er niet zo veel graten in. De dagen dat discussies over masturbatie taboe waren, liggen immers al ver achter ons. Ik heb liever een kind dat masturbeert, dan een kind dat zich om zijn/haar seksualiteit schaamt, om het zo maar te zeggen. Trouwens, veel mensen zijn nog steeds te beschaamd om zo'n seksshop binnen te stappen, uit angst om obsceen te lijken. De enige andere optie is om zulke spulletjes dan via internet te kopen, en ook dit is niet ideaal. Ik kan dus niet zeggen dat dit een slecht initiatief is van Flair!
|
Een oorgasme is nochtans moeilijk te bekomen... Het is mogelijk, geloof me, maar moeilijk...
|
Citaat:
|
Ja maar dat het via het oor te bekomen is is voor mij vrij recent nieuwe materie...
De tepels duurt iets korter, maar we liepen toen wel naakt door het bos zoals Adam en Eva. Ergens diep gestruikeld in een konijnengat waar Alice al lang zat te vogelen met the white rabbit dat maar zat te zagen dat het niet snel genoeg ging... But we weren't late at all, time was of no essence. |
Misschien kan P magazine eens overwegen tegen een gunstig prijsje een kunstvagina aan te bieden voor de abonnees?
|
Citaat:
|
ik zie een correlatie tussen het aantal mensen met een orgasme en de verzuring van de maatschappij.
Zolang flair je niet dwingt dat trilding effectief te gebruiken, geloof ik dat het de consument zijn vrije keus gerespecteerd blijft. De trildingen worden trouwens niet uitgedeeld in de winkel (als ik de beschrijving goed lees) Voor zij die dit vinden te ver gaan. Sex happens, we moeten ergens vandaan komen. Er zijn momenteel duizenden mensen ergens van de grond aan het gaan. sommige zelfs voor professionele redenen. en een wereld met minder sex is veel erger dan eentje met meer. |
Citaat:
|
Woensdag in de krantenwinkel was er een madam die naar de Flair vroeg want die was overal uitverkocht. Vond het al vreemd maar nu snap ik 'm :-) En als de vrouwen daar content mee zijn is er toch geen probleem zeker?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Don't get me wrong -> ik ben niet voor minder seks in de maatschappij .. echter vind ik dat de Flair de laatste tijd (te) veel met seks bezig is .. De Margriet en de Libelle bvb. die zijn 'gewoon' gebleven zoals 'een gewoon een damesblad met wat mode, lifestyle, kookweetjes ..' - niemand van de redactie die daar hun sappige one night stands tentoon spreidt zoals dat tegenwoordig in de Flair gedaan wordt .. Ik heb de indruk dat die daar niet anders doen, lolz
Dat er seksspeeltjes bij de P magazine zouden zitten, is voor mij een beetje zoals dat er extraatjes bij de Playboy en dergelijke zouden zitten .. Die bladen draaien tenslotte om seks, niet? |
Citaat:
Ah ja daar gaat Demper heel blij mee zijn :-) (een mini kunstvagina welteverstaan -> voor een maxi ...) :lol: :lol: |
Citaat:
het meest ...vrouwen houden evenveel van seks als mannen.. dus verkopen die handel! |
Citaat:
|
Citaat:
|
taboes ja dat snap ik wel, en ook dat sex sells, maar de Flair dat was initieel niet zo'n blad, wat is de volgende stap? seksspeeltjes bij de ontbijtgranen, de McDonalds en euhm de Knack? hihihi
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be