![]() |
Jezelf persoonlijk beledigen
http://forum.politics.be/misc.php?do=cfrules
Wettelijk niet toegelaten zijn: •aanzetten tot geweld, haat of, discriminatie op basis van zogenaamd ras, afkomst, sekse, seksuele voorkeur, etc. (8 bp) •fysieke bedreiging (8 bp) •privacy-schending (in het bijzonder het vrijgeven van privé-gegevens van forumdeelnemers zonder hun uitdrukkelijke toestemming) (5 bp) •het schenden van auteursrechten (5 bp) Te vermijden op vraag van de moderatie: •schelden in de loop van een onderwerp gericht aan forumdeelnemer (4 bp) •persoonlijke aanval in de loop van een onderwerp gericht op forumdeelnemers (4 bp) •het openen van persoonlijke topics over forumdeelnemers (5 bp) Als ik nu al de bovengenoemde op mezelf toepas , ben ik dan in overtreding ?? |
Er is er eentje die niet van toepassing is in eigen draden, en da's zelf je privégegevens op't forum gooien.
maar da's dan weer in overtreding met de regel ivm persoonlijke topics openen. |
Ik snap die enquête niet, hoor :?
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat men wel veel doet in de media al dan niet 'sociale' is het reflecteren van zijn/haar eigen frustraties naar anderen toe. Gal spuien ... (soms kan dat al wel eens 'funny' overkomen) :rofl: |
Citaat:
|
:-p
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be