![]() |
cultuurbarbaren
Cultuurbarbaar of niet, citeer hier je voorbeelden van wat jij zoal onder "cultuurbarbaar" verstaat :-) ..
Cultuurbarbaar voor mij = mensen die enkel naar VTM kijken en vakantie associëren met een all-in aan het zwembad van het hotel in Turkije, Griekenland, Egypte etc. (niet dat men automatisch geen cultuur heeft als men die dingen doet, don't get me wrong lol) Of mensen die vragen of ik uit Noord-Korea kom .. Of mensen die denken dat men in Afrika enkel in hutjes woont .. Of die ene collega die toen hij het had over Anne Frank, refereerde naar "je weet wel, die in die kast" .. Of die ene sloeber waar ik eens op de tram een gesprek van afluisterde: hij had het over "de Japanners die de voeten van hun vrouwen inbonden" .. lmao, dat waren dus wel de Chinezen hé .. op zich neem ik hem dat niet kwalijk dat ie dat niet wist, echter zat ie dat te verkondigen precies alsof ie de waarheid in pacht had .. alalalala! ik zeg altijd: als je over iets van toeten noch blazen weet, zwijg dan! :evil: :roll: :roll: lol ik kan zo verder en verder gaan, maar ik ga even (op adem komen) stoppen .. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Spleetoogjes? Of zie je er gewoon uit als een ondervoede krijgsgevangene? |
Mensen die geen spek eten...
|
Citaat:
|
Fans van "FC De Kampioenen".
|
Citaat:
ja, als ik zeg dat ik van Korea kom lol |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hmm nu je het zegt idd. maar het is vooral de manier waarop die dat dan vragen, alsof ze het over Noord of Zuid Europa hebben bvb. Want als ik dan bvb. achteraf zeg dat Noord-Korea eigenlijk niet kan, dan zie je ze met joekels van ogen kijken, zo van "ach zo dat wist ik helemaal niet!" en meestal zeggen ze dat dan ook lolz |
Citaat:
hahahahaha! ja! :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik associeer VTM altijd met de vaste zender in een rusthuis. |
Citaat:
|
Voetbalfans.
|
Citaat:
![]() |
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik prijs mij gelukkig geen voetbalfan te zijn. Het is gewoon (het voetbal) zoals ik al eerder wist te schrijven: Panem et Circenses :-D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be