![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cultuurbarbaar of niet, citeer hier je voorbeelden van wat jij zoal onder "cultuurbarbaar" verstaat
![]() Cultuurbarbaar voor mij = mensen die enkel naar VTM kijken en vakantie associëren met een all-in aan het zwembad van het hotel in Turkije, Griekenland, Egypte etc. (niet dat men automatisch geen cultuur heeft als men die dingen doet, don't get me wrong lol) Of mensen die vragen of ik uit Noord-Korea kom .. Of mensen die denken dat men in Afrika enkel in hutjes woont .. Of die ene collega die toen hij het had over Anne Frank, refereerde naar "je weet wel, die in die kast" .. Of die ene sloeber waar ik eens op de tram een gesprek van afluisterde: hij had het over "de Japanners die de voeten van hun vrouwen inbonden" .. lmao, dat waren dus wel de Chinezen hé .. op zich neem ik hem dat niet kwalijk dat ie dat niet wist, echter zat ie dat te verkondigen precies alsof ie de waarheid in pacht had .. alalalala! ik zeg altijd: als je over iets van toeten noch blazen weet, zwijg dan! ![]() ![]() ![]() ik kan zo verder en verder gaan, maar ik ga even (op adem komen) stoppen .. ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 6 juni 2014 om 22:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hutjes van gedroogde buffelstront.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen die geen spek eten...
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fans van "FC De Kampioenen".
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hmm nu je het zegt idd. maar het is vooral de manier waarop die dat dan vragen, alsof ze het over Noord of Zuid Europa hebben bvb. Want als ik dan bvb. achteraf zeg dat Noord-Korea eigenlijk niet kan, dan zie je ze met joekels van ogen kijken, zo van "ach zo dat wist ik helemaal niet!" en meestal zeggen ze dat dan ook lolz |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of van "Thuis" ('zoals mijn schoonmoeder).
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 7 juni 2014 om 09:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Voetbalfans.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, met het risico dat een aantal forumgenoten zich geschoffeerd voelen, ik kan uw oordeel wel appreciëren. Zoals we nu dag en nacht om de oren geslagen worden met propaganda voor die troep "Duivels" begint het mij werkelijk de strot uit te hangen. Dat waanzinnig gegil en gebrul, die idiote tricoloor geschilderde smoelen, die extra-large krullebol-pruiken, de massa WK-gadgets (Made in China), de dagelijkse portie eindeloos gezemel en gemekker over de "Duivels" op het avondnieuws... Voor mij is het doodeenvoudig té veel geworden. Het WK kan mij gestolen worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik prijs mij gelukkig geen voetbalfan te zijn. Het is gewoon (het voetbal) zoals ik al eerder wist te schrijven: Panem et Circenses ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |