Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   burgerlijke ongehoorzaamheid (https://forum.politics.be/showthread.php?t=207331)

Allesstroomt 22 september 2014 19:00

burgerlijke ongehoorzaamheid

Doordat de tsjeven nog in de regering zitten gaan de gezinnen keihard moeten opdraaien voor de val van de muur en de (banken) crisis, de sossendievenbabyboomers en de migranten. Kinderopvang wordt duurder, sporten wordt duurder, studeren wordt duurder, wonen wordt duurder, ... en daar kunnen we niet van onder. Wat we wel kunnen doen is massaal de sossenzorgverzekeringspremie niet betalen. Dat is een belasting die niet onmiddellijk van ons loon gaat en die ook minstens zal verdubbelen en waar vooral vreemdelingen van profiteren.
BETAAL DE ZORGVERZEKERING NIET. Burgerlijk ongehoorzaam tegen de tsjeven belastingregering.
Als nva het alleen voor het zeggen had gehad was dit allemaal niet door gegaan. Helaas zijn er nog altijd teveel idioten die op de traditios stemmen.

Bolleke Wol 22 september 2014 20:10

Uw partij is daar niet voor. Uw partij is een nieuw-tsjevenpartij die alle burgertjes zoals jij braafjes in de pas wil laten lopen.
Burgerlijke ongehoorzaamheid is bijzonder on-N-VA.

Ja_an 22 september 2014 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Allesstroomt (Bericht 7334716)
Doordat de tsjeven nog in de regering zitten gaan de gezinnen keihard moeten opdraaien voor de val van de muur en de (banken) crisis, de sossendievenbabyboomers en de migranten. Kinderopvang wordt duurder, sporten wordt duurder, studeren wordt duurder, wonen wordt duurder, ... en daar kunnen we niet van onder. Wat we wel kunnen doen is massaal de sossenzorgverzekeringspremie niet betalen. Dat is een belasting die niet onmiddellijk van ons loon gaat en die ook minstens zal verdubbelen en waar vooral vreemdelingen van profiteren.
BETAAL DE ZORGVERZEKERING NIET. Burgerlijk ongehoorzaam tegen de tsjeven belastingregering.
Als nva het alleen voor het zeggen had gehad was dit allemaal niet door gegaan. Helaas zijn er nog altijd teveel idioten die op de traditios stemmen.

Is dat hier een trol?

Als de N-VA een kleine partij is in de oppositie, is alles de schuld van de PS en haar Vlaamse acolieten.

Als de N-VA de grootste partij is die door haar eigen schuld in de oppositie zit, is alles de schuld van de PS en haar Vlaamse acolieten.

Als de N-VA de grootste partij is en in de regering zit, is het beleid van de regering de schuld van de PS haar Vlaamse acolieten.

Pandareus 22 september 2014 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Wol (Bericht 7334815)
Uw partij is daar niet voor. Uw partij is een nieuw-tsjevenpartij die alle burgertjes zoals jij braafjes in de pas wil laten lopen.

:lol:

Freddie 23 september 2014 05:42

Toch vraag ik mij af wie er geniet van die "zorgverzekering". Ik ken niemand die daar geld of zorg van geniet.

Perzik 23 september 2014 06:19

Citaat:

Don't feed the troll.
Deze persoon is nieuw, neemtveen avatar met nva. Maat kan het niet laten om elke dag nva bashing draden te openen. Kzou hen niet te serieus nemen.

reservespeler 23 september 2014 06:39

Citaat:

Waarom zou de zorgverzekering niet doorgegaan zijn als de N-VA het alleen voor het zeggen had?
Zijn daar aanwijzingen voor?

Graag een bron of een link a.u.b.

reservespeler 23 september 2014 06:39

Citaat:

Ik geloof noit dat ie een N-VAer is.

reservespeler 23 september 2014 06:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Freddie (Bericht 7335362)
Toch vraag ik mij af wie er geniet van die "zorgverzekering". Ik ken niemand die daar geld of zorg van geniet.

Ik ken er nogthans heel veel.

reservespeler 23 september 2014 06:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Perzik (Bericht 7335372)
Don't feed the troll.
Deze persoon is nieuw, neemtveen avatar met nva. Maat kan het niet laten om elke dag nva bashing draden te openen. Kzou hen niet te serieus nemen.

Ik denk hier hetzelfde over.

Zeus 23 september 2014 07:31

Citaat:

Bejaarden, je kent ze wel, die verrimpelde figuurtjes met een looprekje met twee tennisballen en een half miljoen euro aan cash onder hun matras.

Freddie 23 september 2014 07:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 7335426)
Bejaarden, je kent ze wel, die verrimpelde figuurtjes met een looprekje met twee tennisballen en een half miljoen euro aan cash onder hun matras.

Mijn vader is 85, woont alleen, moeilijk te been, heeft daar geen recht op.
Mijn schoonmoeder is 83, nog moeilijker te been, kan geen trappen doen, heeft daar blijkbaar ook geen recht op.

Blijft mijn vraag; wie dan wel?

Another Jack 23 september 2014 08:04

Citaat:

Het is gewoon een belasting met een goed klinkende naam.

giserke 23 september 2014 08:15

Citaat:

Als je eens in het ziekenhuis ligt, zal je dat dan wel weten.

Leopold de halve 23 september 2014 08:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Perzik (Bericht 7335372)
Don't feed the troll.

Heb je de baseline onder het NVA logo al gelezn in zijn avatar? Er staat: Nazi voor altijd,.

Leopold de halve 23 september 2014 08:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 7335462)
Als je eens in het ziekenhuis ligt, zal je dat dan wel weten.

Het is een verzekering voor niet medische kosten. Daar heb je dus niets aan in het ziekenhuis.

Iedereen in een woon zorgcentrum heeft hier wel recht op en iedereen die thuis zwaar hulpbehoevend is (volgens verschillende criteria zoals bv. de Katz-schaal). Wie recht heeft krijgt maandelijks een forfaitair bedrag.

Zie ook deze draadjes:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=206577

http://forum.politics.be/showthread.php?t=206532

Leopold de halve 23 september 2014 08:38

Citaat:

In Brussel mag men kiezen of men deze premie betaalt of niet. Ik ga dat dan ook niet meer doen. Dat ze daar hun plan trekken in Vlaanderen.

Bad Attila 23 september 2014 08:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leopold de halve (Bericht 7335486)
In Brussel mag men kiezen of men deze premie betaalt of niet. Ik ga dat dan ook niet meer doen. Dat ze daar hun plan trekken in Vlaanderen.

Ik betaal die ook niet. :-P

Lukkas 23 september 2014 08:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 7335426)

Of arme immigranten met een tweede en derde verblijf in hun thuislanden.

de vuile muilekoek 23 september 2014 09:14

Citaat:

Dat is de ziekenkas die voor heel de wereld zorgt ,dat zal die zorgverzekering zijn waarschijnlijk, nu 100 euro per werkende koppel , binnen 6 jaar zal dat dan naar 200 euro gaan enz... maar dat is voor de volgende verkiezingen nu nog niet van wakker liggen..

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be