![]() |
burgerlijke ongehoorzaamheid
Doordat de tsjeven nog in de regering zitten gaan de gezinnen keihard moeten opdraaien voor de val van de muur en de (banken) crisis, de sossendievenbabyboomers en de migranten. Kinderopvang wordt duurder, sporten wordt duurder, studeren wordt duurder, wonen wordt duurder, ... en daar kunnen we niet van onder. Wat we wel kunnen doen is massaal de sossenzorgverzekeringspremie niet betalen. Dat is een belasting die niet onmiddellijk van ons loon gaat en die ook minstens zal verdubbelen en waar vooral vreemdelingen van profiteren.
BETAAL DE ZORGVERZEKERING NIET. Burgerlijk ongehoorzaam tegen de tsjeven belastingregering. Als nva het alleen voor het zeggen had gehad was dit allemaal niet door gegaan. Helaas zijn er nog altijd teveel idioten die op de traditios stemmen. |
Uw partij is daar niet voor. Uw partij is een nieuw-tsjevenpartij die alle burgertjes zoals jij braafjes in de pas wil laten lopen.
Burgerlijke ongehoorzaamheid is bijzonder on-N-VA. |
Citaat:
Als de N-VA een kleine partij is in de oppositie, is alles de schuld van de PS en haar Vlaamse acolieten. Als de N-VA de grootste partij is die door haar eigen schuld in de oppositie zit, is alles de schuld van de PS en haar Vlaamse acolieten. Als de N-VA de grootste partij is en in de regering zit, is het beleid van de regering de schuld van de PS haar Vlaamse acolieten. |
Citaat:
|
Toch vraag ik mij af wie er geniet van die "zorgverzekering". Ik ken niemand die daar geld of zorg van geniet.
|
Citaat:
Deze persoon is nieuw, neemtveen avatar met nva. Maat kan het niet laten om elke dag nva bashing draden te openen. Kzou hen niet te serieus nemen. |
Citaat:
Zijn daar aanwijzingen voor? Graag een bron of een link a.u.b. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn schoonmoeder is 83, nog moeilijker te been, kan geen trappen doen, heeft daar blijkbaar ook geen recht op. Blijft mijn vraag; wie dan wel? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Iedereen in een woon zorgcentrum heeft hier wel recht op en iedereen die thuis zwaar hulpbehoevend is (volgens verschillende criteria zoals bv. de Katz-schaal). Wie recht heeft krijgt maandelijks een forfaitair bedrag. Zie ook deze draadjes: http://forum.politics.be/showthread.php?t=206577 http://forum.politics.be/showthread.php?t=206532 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be