![]() |
Schade betogingen schuld van Bart De Wever
Ja, het is de schuld van De Wever. Dat zijn niet mijn woorden, maar die van Mayeur in Brussel:
Citaat:
Voor zo'n uitspraken heb je een bullshit meter nodig die tot 11 gaat, want de mijne slaat erop tilt. ![]() |
Het heeft in feite nog lang geduurd alvorens men opnieuw op dit idee kwam.
|
Mjah, ik heb al betere standup gehoord.
|
![]() |
Mayeur, is dat die PS-er waarvoor de politie geen goed woord over heeft?
Mayeur is dat de PS-er wiens protegé (als directrice van Samusocial ) 200.000 euro per jaar verdient en een sociale woning betrekt? |
In Antwerpen ('t Stad, niet de provincie) waren er toch geen problemen en dus ook geen reden om iemand tegen te houden.
Veel sjaaltjes van de voetbalploegen waren er op de beelden ook niet te zien dus tja... Maar terwijl iedereen parapluutjes zoekt zijn 't precies nog steeds de dokwerkers die alles op hun dak krijgen. :-( |
Lol niet te geloven. Dus Dewever moet verhinderen dat dokwerkers gebruik kunnen maken van hun stakingsrecht ... :p
|
Ik denk eerder dat De Wever probeert te verhinderen dat de Antwerpse dokwerkers voor misbruik van het stakingsrecht door nep-dokwerkers opdraaien.
|
Citaat:
Door zijn partij wordt het grootkapitaal weeral gespaard en moet de modale mens weer eens inleveren! En dit terwijl de superrijke vriendjes van De Wever en de NVA al fluitend rustig verder boeren en ons eigenlijk in ons gezicht gewoon uitlachen . Dus niet verwonderd zijn als er meer dan 120.000 mensen komen opdagen op een betoging tegen zulk onrechtvaardig beleid. En ook niet verwonderd zijn dat met zoveel mensen op straat het een en het ander kan mislopen. |
Citaat:
Waarom kankert u dan niet op de liberalen? Ik vrees dat dat wel duidelijk is waarom. Belgicisten houden elkaar mooi het handje boven het hoofd. |
Citaat:
Citaat:
|
Luikse metallo's ... iemand?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe is die ooit door zijn examens wiskunde-hoofdstuk logica geraakt ? :roll:
|
wat hebben die havenarbeiders te maken met voetbal?
|
Citaat:
|
Citaat:
Of nee, het is de schuld van Electrabel, want die gaven de nodige stroom voor de treinen. Of nee, het is de schuld van Frankrijk, want iedereen klaagt toch dat Electrabel Frans is. Of nee, het is de schuld van Hollande, want die is verantwoordelijk voor Frankrijk. Of misschien is het wel uw schuld, want u bent het nogal vaak eens met hollande. |
Citaat:
|
Citaat:
Zoals je vaneigens geen enkele andere "schuldige" vernoemt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be