![]() |
Alle idiootheid op een stok , hoe wordt zoiets een hit:
https://www.youtube.com/watch?v=mxzgwJ8tSE0 😵 !!!! HALLOOOOW !!!! 😵 Leg me dit nou eens uit , want ik snap er de nougahonkbalknuppels van !!!!???? |
Dank u om dit wonderbaarlijk stukje cultuur met ons te delen. Ik ben direct fan!
|
Over smaak valt niet te twisten.
Mij doe je er alvast geen plezier mee. Het bewijst volgens mij ook mijn stelling dat de grootste hoop volk alleen maar goed is om van goed eten slechte stront te maken. |
mmm frietjes
|
Er is een toefje sperma op mijn laptopscherm blijven hangen. Ik weet alleen niet of het van mij is.
|
Citaat:
Eerlijk gezegd, het lijkt niet meer of minder oppervlakkig dan vele hits die wij hier kennen hé? |
Bekendheid door middel van controverse/misprijzen is een goed ingeburgerde commerciële strategie in showbizzland.
Het vergt weinig creatief talent het de resultaten (views) zijn doorgaans indrukwekkend. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Mensen als u zien zo een liedje om de één of andere reden op youtube, vinden dat maar iets raars en gooien dat linkje op een forum... Daar klikken enkele honderdduizenden forummers op dat linkje waardoor het filmpje een massa views krijgt en dan voor sommige slimmekes de benaming "populair" en "hit" meekrijgt... ;-) |
Genre "lief, klein konijntje", "de vogeltjesdans", "de kabouterdans" ... Hoe populair werd dat allemaal niet! Ik vind het eigenlijk wel grappig. Ik stel me al voor hoe ze op Nieuwjaarsnacht allemaal op de dansvloer staan kokodokodei te doen :lol:
|
Kloek liedje.
|
Hoeft het nog te verbazen dat er een gevaarlijke soort vogelgriep losbarst?
Het zou al voor veel minder! Is dat spul Chinees, Koreaans of Japans? |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be