![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Alle idiootheid op een stok , hoe wordt zoiets een hit: | |||
I don't care |
![]() ![]() ![]() |
3 | 33,33% |
Ik wil die plaat , ik ben fan |
![]() ![]() ![]() |
2 | 22,22% |
Kotselijk , beschamend |
![]() ![]() ![]() |
1 | 11,11% |
Mensen zijn idioot |
![]() ![]() ![]() |
2 | 22,22% |
Zolang er gekken voor zijn , heeft het nu zulke troep te maken !!!! |
![]() ![]() ![]() |
2 | 22,22% |
Asjemenou ![]() |
![]() ![]() ![]() |
1 | 11,11% |
Ik wil friet met satesaus & een sitostick |
![]() ![]() ![]() |
3 | 33,33% |
kotkotkotkodaaaak ![]() |
![]() ![]() ![]() |
3 | 33,33% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 9. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=mxzgwJ8tSE0 😵 !!!! HALLOOOOW !!!! 😵 Leg me dit nou eens uit , want ik snap er de nougahonkbalknuppels van !!!!????
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 17 november 2014 om 04:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Dank u om dit wonderbaarlijk stukje cultuur met ons te delen. Ik ben direct fan!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over smaak valt niet te twisten.
Mij doe je er alvast geen plezier mee. Het bewijst volgens mij ook mijn stelling dat de grootste hoop volk alleen maar goed is om van goed eten slechte stront te maken.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 17 november 2014 om 08:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() mmm frietjes
![]() |
#5 | |
|
![]() Er is een toefje sperma op mijn laptopscherm blijven hangen. Ik weet alleen niet of het van mij is.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Eerlijk gezegd, het lijkt niet meer of minder oppervlakkig dan vele hits die wij hier kennen hé? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Bekendheid door middel van controverse/misprijzen is een goed ingeburgerde commerciële strategie in showbizzland.
Het vergt weinig creatief talent het de resultaten (views) zijn doorgaans indrukwekkend. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Klopt. Zoals die beltoonkikker van enkele jaren terug.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Crazy Frog werd pas een beltoon na een hele tijd op Youtbe gehangen te hebben. De Axel F dub maakte het gegeven af.
![]() |
#12 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen als u zien zo een liedje om de één of andere reden op youtube, vinden dat maar iets raars en gooien dat linkje op een forum... Daar klikken enkele honderdduizenden forummers op dat linkje waardoor het filmpje een massa views krijgt en dan voor sommige slimmekes de benaming "populair" en "hit" meekrijgt... ![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Genre "lief, klein konijntje", "de vogeltjesdans", "de kabouterdans" ... Hoe populair werd dat allemaal niet! Ik vind het eigenlijk wel grappig. Ik stel me al voor hoe ze op Nieuwjaarsnacht allemaal op de dansvloer staan kokodokodei te doen
![]()
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kloek liedje.
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeft het nog te verbazen dat er een gevaarlijke soort vogelgriep losbarst?
Het zou al voor veel minder! Is dat spul Chinees, Koreaans of Japans? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |