![]() |
De kracht van verandering, deel 1865: De Wever verbiedt Pegida-betoging
|
In het artikel: "Onder meer Vlaams Belang steunde de actie," ik dacht nochtans dat VB net probeerde uit de spotlight te blijven..
|
dubbel
|
Bart De Wever geeft geen toestemming aan Pegida en Hart boven Hard
:lol:
Pecht gehad. De burgemeester van A geeft geen toestemming aan Pegida voor haar manifestatie, noch aan de tegenbetoging. Ik denk dat er hier een paar huilie-huilie gaan doen. :lol::lol::lol: http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...doorgaan.dhtml |
Volgens hun eerder acties zou nu het ontslag van Wim van Rooy moeten volgen. Tenminste als ze eerder strategie voortzetten om iedereen met een brein opzij te schuiven.
|
![]() |
Komt er nu na #jesuischarlie ook "ikbenpegida?
|
Ergens is het wel te begrijpen dat het qua veiligheid een beetje lastig is. Zoveel mensen bijeen... Maar dan moet je voetballen zonder publiek ook, daar moet ook politie bij zijn en dat gaat niet. 't Zelfde voor alle andere plaatsen waar mensen bijeen komen en er politie nodig is.
Tel daarbij dat Antwerpen en buurgemeenten een grote groep jongeren hebben die af en toe graag op straat komen, denk maar aan de Turnhoutsebaan en zo... Da's ook niet zo veilig. Anderzijds is het voor beide manifestaties toch een teken dat Charlie een stevige dreun heeft gekregen... |
Citaat:
|
Citaat:
Is alles wat "multicultureel" moet voorstellen dan de PVDA of zo? De enige grote dreun is gegeven door moslimterroristen en de ontvanger is geen partij maar een groot deel van onze maatschappij... Het zijn wel partijen die nu suiker in de wonde kunnen wrijven, maar ik denk dat we allemaal wel beseffen dat de toekomst en de veiligheid van al wat we kennen belangrijker is dan wat partijtje-speek gezever. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is dus toch een echte charlie die BDW.
Vrijheid van meningsuiting? Dacht het niet. |
Citaat:
|
Wat een lachwekkende vertoning van de linkse handlangertjes in dit topic. Ze verkneukelen zich zogezegd omdat BDW volgens hen afgaat terwijl hier nauwelijks aandacht aan zal worden besteed en BDW hier helemaal niet afgaat, hij neemt die beslissing op basis van de huidige terreurdreiging en dat kan men alleen maar verstandig noemen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Van staatsmanschap gesproken! |
Citaat:
En wat die verwaaide stalinisten van pvda hiermee te zien hebben is me niet duidelijk. Er is helemaal geen dreun gegeven aan de maatschappij, enkel aan het blok die hun maskerade in het water zien vallen. De maatschappij zal zijn plan wel trekken zonder die bruinhemden, net zoals ze dat anders ook doet. De ernstige partijen zullen de maatschappij wel op de rails houden. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be