Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   De kracht van verandering, deel 1865: De Wever verbiedt Pegida-betoging (https://forum.politics.be/showthread.php?t=213267)

Zeus 21 januari 2015 19:04

De kracht van verandering, deel 1865: De Wever verbiedt Pegida-betoging

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150121_01486515

Mirushetnieuws 21 januari 2015 19:11

In het artikel: "Onder meer Vlaams Belang steunde de actie," ik dacht nochtans dat VB net probeerde uit de spotlight te blijven..

Mirushetnieuws 21 januari 2015 19:11

dubbel

Pandareus 21 januari 2015 19:23

Bart De Wever geeft geen toestemming aan Pegida en Hart boven Hard

:lol:

Pecht gehad. De burgemeester van A geeft geen toestemming aan Pegida voor haar manifestatie, noch aan de tegenbetoging.

Ik denk dat er hier een paar huilie-huilie gaan doen. :lol::lol::lol:

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...doorgaan.dhtml

Mirushetnieuws 21 januari 2015 19:26

Volgens hun eerder acties zou nu het ontslag van Wim van Rooy moeten volgen. Tenminste als ze eerder strategie voortzetten om iedereen met een brein opzij te schuiven.

TV-verslaafde 21 januari 2015 19:55

Nebur 21 januari 2015 19:56

Komt er nu na #jesuischarlie ook "ikbenpegida?

manta 21 januari 2015 20:03

Ergens is het wel te begrijpen dat het qua veiligheid een beetje lastig is. Zoveel mensen bijeen... Maar dan moet je voetballen zonder publiek ook, daar moet ook politie bij zijn en dat gaat niet. 't Zelfde voor alle andere plaatsen waar mensen bijeen komen en er politie nodig is.

Tel daarbij dat Antwerpen en buurgemeenten een grote groep jongeren hebben die af en toe graag op straat komen, denk maar aan de Turnhoutsebaan en zo... Da's ook niet zo veilig.

Anderzijds is het voor beide manifestaties toch een teken dat Charlie een stevige dreun heeft gekregen...

Pandareus 21 januari 2015 20:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 7510987)
Ergens is het wel te begrijpen dat het qua veiligheid een beetje lastig is. Zoveel mensen bijeen... Maar dan moet je voetballen zonder publiek ook, daar moet ook politie bij zijn en dat gaat niet. 't Zelfde voor alle andere plaatsen waar mensen bijeen komen en er politie nodig is.

Tel daarbij dat Antwerpen en buurgemeenten een grote groep jongeren hebben die af en toe graag op straat komen, denk maar aan de Turnhoutsebaan en zo... Da's ook niet zo veilig.

Anderzijds is het voor beide manifestaties toch een teken dat Charlie een stevige dreun heeft gekregen...

vooral het vlaams blok heeft hier een stevige dreun gekregen van nonkel Bart. :lol::lol::lol:

manta 21 januari 2015 20:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7511004)
vooral het vlaams blok heeft hier een stevige dreun gekregen van nonkel Bart. :lol::lol::lol:

Ik zie niet in waarom u daar per sé een partij aan wil kleven.
Is alles wat "multicultureel" moet voorstellen dan de PVDA of zo?
De enige grote dreun is gegeven door moslimterroristen en de ontvanger is geen partij maar een groot deel van onze maatschappij...
Het zijn wel partijen die nu suiker in de wonde kunnen wrijven, maar ik denk dat we allemaal wel beseffen dat de toekomst en de veiligheid van al wat we kennen belangrijker is dan wat partijtje-speek gezever.

AVV.VVK 21 januari 2015 20:33

Citaat:

Waarom dan wel?

Zipper 21 januari 2015 20:35

Citaat:

en toch zou ik liever zien dat het moslim-extremisme een stevige dreun krijgt

Eberhard Leclerc 21 januari 2015 20:36

Het is dus toch een echte charlie die BDW.

Vrijheid van meningsuiting? Dacht het niet.

Nietzsche 21 januari 2015 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7511024)
Het is dus toch een echte charlie die BDW.

Vrijheid van meningsuiting? Dacht het niet.

Dacht het wel, of denk jij soms dat die mafkees mensen de mond kan snoeren?

Hypochonder 21 januari 2015 20:50

Wat een lachwekkende vertoning van de linkse handlangertjes in dit topic. Ze verkneukelen zich zogezegd omdat BDW volgens hen afgaat terwijl hier nauwelijks aandacht aan zal worden besteed en BDW hier helemaal niet afgaat, hij neemt die beslissing op basis van de huidige terreurdreiging en dat kan men alleen maar verstandig noemen.

DucDEnghien 21 januari 2015 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7511036)
Wat een lachwekkende vertoning van de linkse handlangertjes in dit topic. Ze verkneukelen zich zogezegd omdat BDW volgens hen afgaat terwijl hier nauwelijks aandacht aan zal worden besteed en BDW hier helemaal niet afgaat, hij neemt die beslissing op basis van de huidige terreurdreiging en dat kan men alleen maar verstandig noemen.

10 dagen geleden was er veel meer kans op terreurdreiging. Met het opdoeken van de cel in Verviers is er vandaag minder terreurdreiging.

Nietzsche 21 januari 2015 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7511036)

:rofl:

Wapper 21 januari 2015 21:10

Citaat:

En in 1 moeite door ook de poco PVDA supersossen :rofl:
Van staatsmanschap gesproken!

Pandareus 21 januari 2015 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 7511011)
Ik zie niet in waarom u daar per sé een partij aan wil kleven.
Is alles wat "multicultureel" moet voorstellen dan de PVDA of zo?
De enige grote dreun is gegeven door moslimterroristen en de ontvanger is geen partij maar een groot deel van onze maatschappij...
Het zijn wel partijen die nu suiker in de wonde kunnen wrijven, maar ik denk dat we allemaal wel beseffen dat de toekomst en de veiligheid van al wat we kennen belangrijker is dan wat partijtje-speek gezever.

Waarom 'ik' daar een partij wil aan kleven is de laatste dagen wel overduidelijk geworden, toen bleek dat het blok hier achter zat.
En wat die verwaaide stalinisten van pvda hiermee te zien hebben is me niet duidelijk.
Er is helemaal geen dreun gegeven aan de maatschappij, enkel aan het blok die hun maskerade in het water zien vallen.
De maatschappij zal zijn plan wel trekken zonder die bruinhemden, net zoals ze dat anders ook doet.
De ernstige partijen zullen de maatschappij wel op de rails houden.

Pandareus 21 januari 2015 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7511022)
en toch zou ik liever zien dat het moslim-extremisme een stevige dreun krijgt

Daar is de politie en de staatsveiligheid en het gerecht behoorlijk goed mee bezig. Die produceren resultaten, het blok produceert zever.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be