![]() |
OCMW Antwerpen wil grondrechten niet langer meer garanderen
In Antwerpen kan het OCMW het grondrecht niet meer garanderen op een menswaardig bestaan. Als u dus in ernstige moeilijkheden verkeerd, hebt u kans dat u niet geholpen wordt in Antwerpen. U wordt dan vriendelijk weggestuurd met uw problemen. Leef maar van de bedelarij (die verboden is bij wet op straffe van boete, dacht ik) of schuim maar elke Christelijke caritasvereniging af in de hoop dat men u iets toesteekt om achter uw rottende kiezen te steken.
http://www.dewereldmorgen.be/artikel...ger-garanderen Ik vraag me af of Antwerpen hiermee de grondwet niet tegen heeft. Men zou kunnen bekijken of men naar de Raad van State en/of het Grondwettelijk Hof kan stappen tegen deze maatregel. |
Citaat:
Als een voorbeeld van desinformatie kan dit tellen. Draadopener en steller van het artikel "vergeten" het belangrijkste van de verklaring. Er staat : Het bestuur verklaart niet langer de sociale grondrechten duurzaam te willen garanderen, maar eraan te willen bijdragen omdat er vandaag meer sociale partners zijn. Vervolgens : Daarnaast schrijft het bestuur te streven naar een verhoogde sociale mobiliteit waarbij actieve deelname van het individu vooropstaat. Wie kan daar iets op tegen hebben ! |
Zolang de OCMW van Antwerpen de wet respecteert in haar dagelijkse opdrachten en verplichtingen, vertelt iedereen wat hij wilt, hé...
|
Citaat:
|
Citaat:
PVDA, niet meer woorden nodig. |
Dubbel
|
Dubbel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De minister van financiën van Griekenland, van Syriza, ontsloeg al zijn adviseurs en nam 600 schoonmaaksters weer in dienst ;-) |
Missieteksten wijzigen van instellingen die men gaat afschaffen. Volgens mij hebben we veel te veel politici, zijn ze veel te duur betaald en vervelen ze zich dood of zijn ze vooral goed in doen alsof ze bezig zijn en zichzelf opblazen.
|
Citaat:
Je kan nu héééél lang nadenken of dit op het eerste deel van de quote, of het tweede deel van de quote slaat, of zelfs op de hele quote. Zie wel dat je u niet forceert, hé. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Elk jaar duizenden analfabete woestijnbewoners invoeren om ze vervolgens levenslang op onze kosten te huisvesten en te voeden wordt vroeg of laat onbetaalbaar. Mochten ze nu wat minder kweken . ;-) En als nonkel Mo en tante Fatima, welke dezelfde grootouders hebben , wat minder op elkaar zouden zitten . ;-) Als je me niet gelooft . Ga eens zien in Gasthuisberg wat daar de gevolgen van zijn. De beste vriendin van mijn vrouw is daar verpleegster en daar is wat te zien qua resultaten van masieve inteelt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be