![]() |
Stel u bent een beroemde zanger(es) , welke eisen zou u stellen voor een optreden ??
Stel u bent een beroemde zanger(es) ,
welke eisen zou u stellen voor een optreden ?? Euh .... pakjes TUC: kaas , paprika , naturel en een friet videe en/of vegetarische durum en/of spaghetti 2 flesjes bruiswater , en backstage een stoel om te bekomen En dit per bandlid natuurlijk !! Of zijn die eisen al TE hoog ?? :oops: Geen bruine m&m's, een naakte pop en andere belachelijke eisen van popsterren http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...hln=obinsource |
De kleedkamer moet volledig gevuld zijn met blote vrouwen. Eigenlijk kan ik er niet meer bij. En toch moet dat en moet ik helemaal naar de andere kant. Want daar liggen pistoletjes met boter en hesp en staat een kan koffie.
|
Ik zou eisen dat ik minstens 10 agenten kan meenemen, op de kosten van de organisatie uiteraard.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat de PA helemaal open moet staan.
Het eerste open-Mi akkoord dat ik aansla moet als een stamp in je maag aankomen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou zeker rare eisen stellen als wereldartiest. Dat is namelijk een test. Als er geen bakje bruine M&M's in de kleedkamer staat klopt er vast ook iets niet aan de bekabeling ofzo omdat de organisatie vond dat ze het wel wisten en niet in het contract hoefden te kijken. Daarom doen artiesten dat. Voor een echt effectieve test moet je natuurlijk wel blijven variëren. De ene keer wil ik een plaatselijke zanger(es) als persoonlijk voorprogramma in mijn kleedkamer, de volgende keer wil ik een frituur met bittergarnituur in de VIP area. En rond kerst wil ik graag dat een van de roadies een konijnenpak draagt, en een mijter.
|
Als ik een beroemde zangeres was, zou ik eisen dat enkel vrouwen met een dikker gat dan het mijne worden toegelaten in het gebouw.
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
*OpAle van't vat
*droge sosissen *chips met een minimum oppervlak van 10 cm² en maximum oppervlak van 11 cm² *een dwerg met een schaal cocaïne op zijn hoofd (ok niet origineel) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben een melomaan. Ik 'spijtig' genoeg geen noot zingen.
Misschien kan ik een stemvervormer gebruiken? Het ging over wat ik zou willen mocht ik kunnen 'janken' ... Ach moest het niet anders kunnen doe zo maar iets dan ... ![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be