![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel u bent een beroemde zanger(es) ,
welke eisen zou u stellen voor een optreden ?? Euh .... pakjes TUC: kaas , paprika , naturel en een friet videe en/of vegetarische durum en/of spaghetti 2 flesjes bruiswater , en backstage een stoel om te bekomen En dit per bandlid natuurlijk !! Of zijn die eisen al TE hoog ?? ![]() Geen bruine m&m's, een naakte pop en andere belachelijke eisen van popsterren http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...hln=obinsource
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() De kleedkamer moet volledig gevuld zijn met blote vrouwen. Eigenlijk kan ik er niet meer bij. En toch moet dat en moet ik helemaal naar de andere kant. Want daar liggen pistoletjes met boter en hesp en staat een kan koffie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou eisen dat ik minstens 10 agenten kan meenemen, op de kosten van de organisatie uiteraard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als dirigent van het misdienaarkoor krijg je 10 dekens mee. 5 van wol en 5 die in je hol gaan neuken.
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat de PA helemaal open moet staan.
Het eerste open-Mi akkoord dat ik aansla moet als een stamp in je maag aankomen.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Ik zou zeker rare eisen stellen als wereldartiest. Dat is namelijk een test. Als er geen bakje bruine M&M's in de kleedkamer staat klopt er vast ook iets niet aan de bekabeling ofzo omdat de organisatie vond dat ze het wel wisten en niet in het contract hoefden te kijken. Daarom doen artiesten dat. Voor een echt effectieve test moet je natuurlijk wel blijven variëren. De ene keer wil ik een plaatselijke zanger(es) als persoonlijk voorprogramma in mijn kleedkamer, de volgende keer wil ik een frituur met bittergarnituur in de VIP area. En rond kerst wil ik graag dat een van de roadies een konijnenpak draagt, en een mijter.
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als ik een beroemde zangeres was, zou ik eisen dat enkel vrouwen met een dikker gat dan het mijne worden toegelaten in het gebouw.
![]() |
#13 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *OpAle van't vat
*droge sosissen *chips met een minimum oppervlak van 10 cm² en maximum oppervlak van 11 cm² *een dwerg met een schaal cocaïne op zijn hoofd (ok niet origineel)
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik zou eerder het J-Lo type zijn
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een agentschap van Jambon en Geens, om volledig te zijn.
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is gewoon ziek.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben een melomaan. Ik 'spijtig' genoeg geen noot zingen.
Misschien kan ik een stemvervormer gebruiken? Het ging over wat ik zou willen mocht ik kunnen 'janken' ... Ach moest het niet anders kunnen doe zo maar iets dan ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |