![]() |
Menselijk drama in Miami
Belgische landgenoten zitten al ettelijke uren vast op de luchthaven van Miami wegens technische problemen met het vliegtuig.
Dank aan de VRT om dit uiterst belangwekkende nieuws uitgebreid onder de aandacht te brengen! Al te vaak worden dergelijke feiten als 'fait divers' aan de kijkers onthouden. |
En waar is dat "menselijk drama" nu precies?
|
Ja, iemand die zich een uitstapke naar de miljonairsstad Miami kan bekostigen, kan voor mijn part in den boom. En er blijven zitten.
|
Citaat:
Dat zijn maar sukkels die charter vliegen. Ze hebben het zelf gezocht. |
Ah, en ik die dacht dat een tsunami alle republikeinse bejaarden van dat schiereiland had weggejaagd. Maar dan zou men dat geen drama noemen. Laat staan een menselijk drama.
Tja, vastzitten op een luchthaven vol bagels en hotdogs is een ramp. Vooral voor de hotdogverkopers. |
Citaat:
|
Boeing 767. Als ik goed begrijp moesten er 'stukken' van hier opgestuurd worden voor de herstelling. In de US vliegen er honderden rond.
|
Geen tijd voor dat soort zaken. De volgende aflevering FC De Kampioenen komt zo.
|
Uiteindelijk zijn ze toch allen veilig thuis gekomen. Ik had niet graag in hun plaats geweest.En indien ze de vergoeding van US Dollars 600,00 ooit gaan krijgen dan is dit toch maar een magere troost.
|
Citaat:
|
Mijn oprechte gevoelens van medeleven voor de slachtoffers van deze tragedie. Ik wens hen en hun nabestaanden veel sterkte in deze voor hen toch wel heel moeilijke periode.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be