![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Belgische landgenoten zitten al ettelijke uren vast op de luchthaven van Miami wegens technische problemen met het vliegtuig.
Dank aan de VRT om dit uiterst belangwekkende nieuws uitgebreid onder de aandacht te brengen! Al te vaak worden dergelijke feiten als 'fait divers' aan de kijkers onthouden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waar is dat "menselijk drama" nu precies?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ja, iemand die zich een uitstapke naar de miljonairsstad Miami kan bekostigen, kan voor mijn part in den boom. En er blijven zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ah, en ik die dacht dat een tsunami alle republikeinse bejaarden van dat schiereiland had weggejaagd. Maar dan zou men dat geen drama noemen. Laat staan een menselijk drama.
Tja, vastzitten op een luchthaven vol bagels en hotdogs is een ramp. Vooral voor de hotdogverkopers.
Laatst gewijzigd door C2C : 22 februari 2015 om 20:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Boeing 767. Als ik goed begrijp moesten er 'stukken' van hier opgestuurd worden voor de herstelling. In de US vliegen er honderden rond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Geen tijd voor dat soort zaken. De volgende aflevering FC De Kampioenen komt zo.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Uiteindelijk zijn ze toch allen veilig thuis gekomen. Ik had niet graag in hun plaats geweest.En indien ze de vergoeding van US Dollars 600,00 ooit gaan krijgen dan is dit toch maar een magere troost.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() 600$ krijgen om twee dagen stil te zitten. Zo slecht betaald vind ik dat precies toch niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Mijn oprechte gevoelens van medeleven voor de slachtoffers van deze tragedie. Ik wens hen en hun nabestaanden veel sterkte in deze voor hen toch wel heel moeilijke periode.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |