![]() |
Advocaat wil doden van homoseksuelen laten legaliseren in Californië
Advocaat wil doden van homoseksuelen laten legaliseren in Californië
http://s.hln.be/2261649 Citaat:
|
Die zal fan zijn van bepaalde 'groepen' ...
Citaat:
Citaat:
Eigenlijk is en blijft het steeds hetzelfde: als die mensen 'homoseksuelen' daar gelukkig mee zijn met hun manier van samenleven en daar verder niemand anders met lastigvallen heeft daar niemand toch een probleem mee of wel? Als ze het gaan opdringen zoals men in bepaalde gevallen bepaalde geloofsovertuigingen wil opdringen aan andere mensen dan is dat: Fouten boel!! |
Even toevoegen nog ...
Ze werd opgevoed door twee vrouwen, maar spreekt zich nu uit tegen homohuwelijk ![]() Detail tekst: Citaat:
|
Ik vind het wel goed...
dat die man een advocaat is en geen rechter. Daar kan ik wel echt serieus beter van slapen. |
Californië, dat ligt zeker in Amerika ?
|
Citaat:
|
De nazi's hadden gelijkaardige theorieën om hun kwaadaardige ideeën te verrechtvaardigen. Hier is godsdienstwaanzin de basis, wat het nog erger maakt.
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Homoseksueel wil doden van advocaten laten legaliseren in Californië. Echt waar! |
Het is me wat. Je zou toch denken, dat iemand die advocaat is kunnen worden, over een zekere intelligentie moet beschikken. Men kan daar grappig over doen, maar feit blijft dat de studie(s) om het te schoppen tot jurist, niet van de poes zijn. Toch, stel ik vast dat zelfs binnen de gelederen van die tak, er figuren rondlopen die hun doen en laten, door religie laten voeden. Een zeer merkwaardig verschijnsel.
|
Citaat:
:lol: ▂▃▄▅▆▇█▓▒░⅃O⅃░▒▓█▇▆▅▄▃▂ :lol: Kan feitelijk aldaar dan ook wettelijk ingediend worden :-o |
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Califor...isambiguation) :) |
Citaat:
Dat is zoiets als het verschil tussen mensen die ambulance medewerkers aanvallen en zij die politie of leger belagen. Het is allebei fout, maar als je het dan toch wilt doen kan je beter nog een beetje sportief blijven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be