![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Advocaat wil doden van homoseksuelen laten legaliseren in Californië
http://s.hln.be/2261649 Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zal fan zijn van bepaalde 'groepen' ...
Citaat:
Citaat:
![]() Eigenlijk is en blijft het steeds hetzelfde: als die mensen 'homoseksuelen' daar gelukkig mee zijn met hun manier van samenleven en daar verder niemand anders met lastigvallen heeft daar niemand toch een probleem mee of wel? Als ze het gaan opdringen zoals men in bepaalde gevallen bepaalde geloofsovertuigingen wil opdringen aan andere mensen dan is dat: Fouten boel!!
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 26 maart 2015 om 06:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even toevoegen nog ...
Ze werd opgevoed door twee vrouwen, maar spreekt zich nu uit tegen homohuwelijk ![]() Detail tekst: Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind het wel goed...
dat die man een advocaat is en geen rechter. Daar kan ik wel echt serieus beter van slapen.
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Californië, dat ligt zeker in Amerika ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() De nazi's hadden gelijkaardige theorieën om hun kwaadaardige ideeën te verrechtvaardigen. Hier is godsdienstwaanzin de basis, wat het nog erger maakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongeveer wel dacht ik
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 26 maart 2015 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Nee in Mongolië.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik schreef het al, mijn aardrijkskunde trekt op niets.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Homoseksueel wil doden van advocaten laten legaliseren in Californië. Echt waar!
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Het is me wat. Je zou toch denken, dat iemand die advocaat is kunnen worden, over een zekere intelligentie moet beschikken. Men kan daar grappig over doen, maar feit blijft dat de studie(s) om het te schoppen tot jurist, niet van de poes zijn. Toch, stel ik vast dat zelfs binnen de gelederen van die tak, er figuren rondlopen die hun doen en laten, door religie laten voeden. Een zeer merkwaardig verschijnsel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Kan feitelijk aldaar dan ook wettelijk ingediend worden ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 27 maart 2015 om 03:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://en.wikipedia.org/wiki/California_(disambiguation)
![]() http://en.wikipedia.org/wiki/Califor...isambiguation) ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Dat is zoiets als het verschil tussen mensen die ambulance medewerkers aanvallen en zij die politie of leger belagen. Het is allebei fout, maar als je het dan toch wilt doen kan je beter nog een beetje sportief blijven.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 27 maart 2015 om 10:58. |
|
![]() |
![]() |