![]() |
Reactie van een vrouw die ook 3 jaar wachtte na verkrachting
Ik vind dit de moeite om een aparte draad voor te starten. (naast de warboel van de vele andere)
Moedig van deze jonge vrouw. Een psychologe ook. In andere draden heb ik van in het begin het ontslag van dat profke gevraagd. titel : "Professor Elias, ik gaf mijn verkrachting ook pas na drie jaar aan. En hier is waarom" link : http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...s-waarom.dhtml Haar verhaal recht op yt: https://www.youtube.com/watch?v=Nm9fpFbWNZ0 Citaat:
|
Elias en Stevaert waren vrienden. Weinig nodig om zijn objectiviteit te verliezen.
|
Ik ben 100% voor.
En Pol Van den Driessche, die herhaald aanranden van vrouwen afdeed als een persaanval op zijn persoon, zou best ook opstappen. |
Die klootzak moet onmiddellijk opstappen en voor minstens 10 jaar zijn burgerrechten verliezen. Stevaert verdedigen doe je niet ongestraft.
|
Citaat:
Nu, dat ze maar met bewijsmateriaal komt voor haar verhaaltje. Beschuldigen kan iedereen. |
Yeah right, ze bleef na te zijn 'verkracht' nog 3 jaar verliefd of wat? Achterlijk kalf.
|
Wat een debiele stresskip. :roll:
Ze maakt hier even het proces, als betrokken partij en rechter, van haar ex-vriend die uiteraard onmiddelijk als verkrachter wordt neergezet en gelabeled door het publiek, zonder enig bewijs dan haar woord. Ik zou voorstellen dat die jongeman haar onmiddelijk vervolgt voor laster en eerroof en een zware schadevergoeding opeist. |
Citaat:
maar als je na de feiten toch onmiddellijk naar de dokter moet, dan heb je toch iets in handen; want die kan vaststellen dat er letsels zijn. Wat heeft Stevaert daar uitgespookt ? Ge moet daar toch geen tekening bij maken ? http://www.standaard.be/cnt/dmf20150403_01614950 Citaat:
|
Citaat:
Welke van haar ex-vrienden moet zich aangesproken voelen ? En als de juiste persoon zich aangesproken voelt, dan mogen we voor hem hopen dat hij "er geen gewoonte van gemaakt heeft, met zijn andere ex-vriendinnen dan" ... Want dan zou het twee of drie woorden tegen één woord worden ... . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ging hij haar misschien zijn nieuwe espressomachine tonen? |
Citaat:
Nu zoveel jaar later is ze een muurbloempje en wil ze nog effe natrappen . M'n ex heeft me geslagen 5 jaar geleden , kan ik nu ook klacht indienen ? |
Ik heb neen gezegd, omdat ik één van de idee ben dat er vrijheid is van meningsuiting, hoe onnozel, dom, narcistisch, etc die ook mag zijn; twee, omdat ik het niet zo begrepen heb op 'moeten'.
Zou ik me schamen in Elias zijn plaats? Absoluut!. Als prof binnen zijn vakgebied, kan je je niet meer belachelijk maken met zo een uitspraken. |
Citaat:
|
Citaat:
Steve was een verkrachter. Hij was dan ook een typische Belgicist die alles voor het (vrouw) volk deed. |
Citaat:
|
Citaat:
maar ze waren eerst samen op de opnames van Goedele Liekens, en de uitzending daarvan volgde dan enige uren later. Net genoeg tijd om te gaan eten en dan op zijn kantoor de uitzending te bekijken. Dat kan uitlopen op een leuk en heet avondje, maar als ze neen zegt, is het neen. En op die uitspraak 'neen is neen' zijn dan nog een paar variaties te vinden. Eventueel met letsels. . |
Citaat:
Ze gaat hier zwaar haar boekje te buiten, enkel indien haar ex ondertussen veroordeeld zou zijn, zou ze mogen zeggen wat ze nu zegt en ik had zwaar de indruk dat dit niet het geval was. Dit soort vrouwen zorgen ervoor dat relaties tussen vrouwen en mannen meer en meer getroubleerd geraken en dat je -in extremis- voor elke aanraking bijna een gedateerde en gehandtekende goedkeuring nodig hebt. Is het daar waar we naartoe willen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be