![]() |
Welk soort mensen denken dat zij alleen het echte leven kennen ?
Ik las net dit in de krant (ds van vandaag 4/5/15)
Citaat:
En dan denkt dat dat zij "het echte leven" kent. En dat ze de pretentie heeft om anderen daarop te wijzen ... Wat soort mensen heeft het zo hoog in hun bol ? Wie meent zich een maatschappelijke voortrekkersrol te moeten aanmeten ? Hij of zij die daar toevallig (toevallig vanuit welke hoek) de aandacht toe krijgt ..? . |
Onze artiesten kramen veel meer waarheid uit de mond dan politici.
Luister maar eens naar Mr. Carpenter van LEMC Tourist. ;) |
Welk "standpunt" is dat dan als ik vragen mag? Het "standpunt" van een marginale troela met pigmentatieverwarring?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat nog maar weinig nationale politici, over alle partijgrenzen heen, veel voeling hebben met 'everyday struggles'.
|
Citaat:
. |
Weet gij waar den tourist werkte dan?
Zoek dat eens uit voor je zulke vooroordelen velt. |
Ik raad iedereen aan eens te luisteren naar het twee uur durende platform dat ze nationaal kreeg aangeboden in Touché op Radio 1.
Wat een gortig wijf zeg. |
Citaat:
Maar je mag wel eens enkele zinnen schrijven over wat je precies gehoord hebt zodat wij weten hoe gortig dat wijf wel is, en waarom. . |
Citaat:
|
Citaat:
. |
Citaat:
Dit heeft tot gevolg een reeks ubuesque en totaal onaangepaste wetten, en een beleid dat kant noch wal raakt. Met het " echte leven " wil deze slongs waarschijnlijk zeggen " het leven van een doordeweeks burger ". |
Citaat:
Of zwijg. Want dingen beweren kan alleman. Maar daar hebben wij niets aan. |
Citaat:
Knock yourself out! |
Citaat:
Hoe groot is denk je de kans dat mensen nu zoiets hebben van: "heey, daar ga ik naar luisteren ! "? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een andere link die bewijst dat die slongs een gortig wijf is ? Geef ook eens een definitie van wat JIJ gortig vind ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be