![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik las net dit in de krant (ds van vandaag 4/5/15)
Citaat:
En dan denkt dat dat zij "het echte leven" kent. En dat ze de pretentie heeft om anderen daarop te wijzen ... Wat soort mensen heeft het zo hoog in hun bol ? Wie meent zich een maatschappelijke voortrekkersrol te moeten aanmeten ? Hij of zij die daar toevallig (toevallig vanuit welke hoek) de aandacht toe krijgt ..? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Onze artiesten kramen veel meer waarheid uit de mond dan politici.
Luister maar eens naar Mr. Carpenter van LEMC Tourist. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Welk "standpunt" is dat dan als ik vragen mag? Het "standpunt" van een marginale troela met pigmentatieverwarring?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat nog maar weinig nationale politici, over alle partijgrenzen heen, veel voeling hebben met 'everyday struggles'.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Weet gij waar den tourist werkte dan?
Zoek dat eens uit voor je zulke vooroordelen velt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik raad iedereen aan eens te luisteren naar het twee uur durende platform dat ze nationaal kreeg aangeboden in Touché op Radio 1.
Wat een gortig wijf zeg.
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar je mag wel eens enkele zinnen schrijven over wat je precies gehoord hebt zodat wij weten hoe gortig dat wijf wel is, en waarom. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kunt dat niet bevatten in woorden.
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof je op je woord.
.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit heeft tot gevolg een reeks ubuesque en totaal onaangepaste wetten, en een beleid dat kant noch wal raakt. Met het " echte leven " wil deze slongs waarschijnlijk zeggen " het leven van een doordeweeks burger ". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Knock yourself out!
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe groot is denk je de kans dat mensen nu zoiets hebben van: "heey, daar ga ik naar luisteren ! "? Laatst gewijzigd door Nietzsche : 7 mei 2015 om 00:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het goede nieuws is dat er ook stukjes muziek inkomen die niet van haar zijn? En een nieuwsuitzending?
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|