![]() |
Religieus slachten blijft toegelaten
Citaat:
Volgens islamitische principes mag het dier maximaal bedwelmd ofzo zijn: 1) het verdoven mag niet leiden tot de dood van het dier. Mocht tijdens de verdoving besloten worden het dier toch niet te slachten dan moet het gewoon -net als voor de verdoving- net zo levend kunnen rondspringen zonder dat er enige schade/ letsel aan het dier is, in welke vorm dan ook. 2) het verdoofde dier moet op de gebruikelijke islamitische manier geslacht worden. 3) het verdoven mag geen invloed hebben op het vlees, en daarmee de mens schaden bij het bereiden of het eten van het vlees. Wat veel mensen vergeten: het gaat hier weldegelijk om vlees dat door mensen gegeten zal worden, dus hou die chemische verdovingsrotzooi veraf. |
religieuze waanzin
|
Citaat:
al eens laten nakijken? |
Citaat:
. |
Citaat:
Je gaat je tanden toch niet laten trekken op de foor, zonder verdoving? |
Citaat:
|
Citaat:
Ooit al eens elektriciteit aan geraakt? Ik wel, 3-fase netwerk. Doet geen zeer hoor. Je moet er natuurlijk geen stroom opzetten zodanig dat het dier bij wijze gekookt is. Verdoving kan voor de volle 100% voldoen aan religieuze eisen. |
Een discussie over hoe een dood dier uiteindelijk wordt opgegeten !!
Hoe zou men reageren als een dier een mens zou slachten ?? |
Citaat:
wij eten dat bloed in vele gevallen wel degelijk: zwarte pensen, heel lekker; chemische verdovingsrotzooi: ola ola, dat zal niet in die wetgeving omtrent het slachten staan. Tenzij vb. voor verdovingsgassen voor dieren die geslacht worden voor hun pels en niet om hun vlees op te eten. Of gassen die toch toegelaten zijn, omdat ze achteraf geen probleem vormen. Ik vat vaak onze cultuur op dierenwelzijn en slachten samen, met een zinnetje dat ik eens las in de wet op het dierenwelzijn: het is niet toegelaten een dier nutteloos te doen lijden. Vanzelfsprekend is elke slachting een pijnlijke zaak. Al was het maar de prik van een naald of de stress van de omgeving van het slachten ... bla bla ... Waar het op aankomt, is die pijn te minimaliseren tot het strikt nodige. En bij het kelen van schapen enz. komt daar teveel risico bij op een nodeloos langere doodsstrijd. En dan weten we genoeg dat in ontwikkelingslanden al die dingen niet kunnen zoals bij ons. Kijk eens op youtube naar filmpjes over het slachten van kamelen of dromedarissen .... (deze is nog de plezantste: https://www.youtube.com/watch?v=2lWKlOCzq5Q . . |
In Vlaanderen niet ... dat Brussel is verloren is al langer duidelijk dat ze maar allemaal opkrassen naar Brussel...
|
Citaat:
|
De abrahamitische opperwezen houd nu éénmaal van bloed, welke kleur of stank deze ook moge hebben en zijn idiote schapen blijven knielen...lol
|
Typisch dat de Brusselse regering meent te moeten afwijken van de Europese verordening.
Gelukkig is de resolutie van de sossen hieromtrent op een njet gestuit in het Vlaams Parlement. Dus geen onverdoofde slachtpartijen meer op tijdelijke slachtvloeren in Vlaanderen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Goed nieuws, rituele slacht verbieden is nonsens.
|
Ritueel slachten is barbaars. En willen jullie me nu excuseren, mijn toastjes met foie gras moeten dringend gemaakt worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met d�*t soort mensen is geen discussie mogelijk. Zij " weten " wat juist is , het staat in hun boekske, hetgeen hun hersens vervangt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be