![]() |
Maandje geband van forum wegens dit
Ik vind het bericht niet zo grof , er staan zeker ergere zaken op dit forum .
Als het de bedoeling is dat ik niet mijn mening geef , ban me dan direct levenslang hé . Maar waarom is er dan een forum ? http://forum.politics.be/private.php...pm&pmid=300444 Standaard Je hebt een berisping ontvangen op Politics.be Dear vlaams realist, You have received an infraction at Politics.be. Reason: Persoonlijke aanval ------- U bent al genoeg gevraagd om niet persoonlijk te worden en niet te schelden. ------- This infraction is worth 4 point(s) and may result in restricted access until it expires. Serious infractions will never expire. Original Post: http://forum.politics.be/showthread.php?p=7701938 Citaat: Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht Ja, in subforum Godsdienst Bestaat er ook een subforum Lamzak , profiteur en herverdeler van de anderen hun rijkdom in mijn levensonderhoud ? All the best, Politics.be |
door dit te posten ga je opnieuw banpunten aan uw been krijgen
|
Eno2 zindert nog na :lol:
edit: geen enkele van de links werkt... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het begint met "bestaat er" en eindigt met "?" Ik kan me inbeelden dat de moderatie niet graag openbare kritiek krijgt . Ik vrees dat dit één van mn laatste topics wordt .:-( |
Citaat:
Eigenlijk mag hier veel, heel veel. Ge moet u de techniek eigen maken van te schelden zonder scheldwoorden te gebruiken. :lol: |
Citaat:
![]() |
Meer dan terecht dit. Elkaar beledigen doe je maar elders.
|
Citaat:
Die software is toch geen persoon of zo waar je iets van vrij geeft. Hé, daar zit een draadje in... :-D Maar eerder in de serieuzere subfora... :-( |
Citaat:
|
Citaat:
:lol: |
Ik post dit dan ook in K,K , een deel waar naar eigen zeggen "over vanalles en nog wat" kan gesproken worden .
En ja , de dag dat ik mijn mening niet meer vrij kan posten , tja ,zet er mij maar uit dan . Natuurlijk leg ik me ook neer bij het reglement , zet ik niet aan tot geweld , beledig ik niemand persoonlijk , kuch,kuch, enzovoort .... |
Citaat:
Je hebt dus geluk, je weet waarvoor en door wiens klacht je geband werd. Dat werd mij niet gegund. Hoe komt dat trouwens ? |
Citaat:
Dat mag niet. Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb hier al veel waardevolle posters, van extreem links tot rechts zien geband worden. En dan blijft alleen Jan Lul die niets te vertellen heeft over. Zo lost het probleem zichzelf op uiteindelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be