![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Banneling
|
![]() Er zit hier een nazi-trol actief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er bestaat natuurlijk niet zoiets als "de VS", daarom moest ik lachen om die uitspraak (voor de duidelijkheid)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() http://forum.politics.be/showthread.php?t=219450&page=2 posts 3 en 5
![]() |
![]() |
#346 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U hebt echt wel problemen met echte vrijheid, nietwaar?! 't Lijkt er wel op dat vrijheid er volgens u alleen is voor een clubje gelijkgezinden. O wee, echter, wie een totaal andere mening dan de uwe heeft. Vooral als het dan nog eens gaat om religie!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
|
![]() Citaat:
![]() Te vermijden op vraag van de moderatie: onderwerp in een verkeerd subforum posten (1 bp) (mij kon het in 't begin ook niet zoveel schelen, maar na een tijdje begon het toch ook wel op de zenuwen te werken dat in bijna elke draad waar die bepaalde forummer passeerde, zo'n religieus gedaas werd binnengesmokkeld. Ik zie het nog een weekje aan, en dan wordt mijn negeerlijst weer wat langer..... twisted: )
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 16 juni 2015 om 18:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
|
![]() Citaat:
In een discussie over een ethische kwestie heeft niemand er ook maar het minste probleem mee dat iemand voor of tegen iets is omwille van zijn/haar geloof. Hetzelfde geldt voor iemand die voor of tegen iets is omdat hij atheist is. Wie echter zijn medeforummers om de oren wenst te slaan met herhaalde bijbel- of koranpassages om het eigen grote gelijk aan te tonen, doet dat best in godsdienst & levensovertuiging, daar kunnen misschien zieltjes gewonnen worden. Met vrijheid heeft dat niks te maken. In eigen huis bent u vrij, daarbuiten zal het iets minder zijn - en voor ons allen in gelijke mate. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kamelen lopen niet door het oog van de naald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat in deze draad dan al gebeurd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou u dat eventueel hinderen ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat mag/mocht dan wel ?? Waarom , wat gaf hun dat recht ?? Wat dus met de inquisitie ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 16 juni 2015 om 21:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als we het over de huidige ontwikkelingshulp hebben, begint u dan ook over het kolonialisme of over de slavenhandel uit de 18e eeuw?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nu weer serieus: De inquisitie , waarom was dit nodig ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
over het verbieden van het boekenlezen door en voor katholieken tot 1968 via de index prohibitorum? |
|
![]() |
![]() |