![]() |
We gaan eens lekker politiek correct doen
http://www.knack.be/nieuws/wereld/ma...=2705888204946
Leef jullie eens uit en fulmineer tegen alles maar enigszins als beledigend kan worden opgevat (nieuwsberichten, posts, threads, wat dan ook). Je mag het zelfs menen ;-). |
Ik haalde van de week mijn oude stripverhalen van Nero boven en was echt geshockeerd!
Een zwart jongetje gedwongen te leven zoals de blanke mensen. Een dame die rookt! Een mentaal gehandicapte wiens dubbele persoonlijkheid hem in de waan brengt dat hij Nero is - vreselijk. |
Citaat:
|
Madam Pijp! lol de eerste keer in mijn leven dat ik die associatie maak :-D
Libro! je moet gestraft worden met rode driehoeken en permbans en dergelijke! |
Het Knack artikel vermeldt twee boeken.
End of Discussion, van Mary Katherine Ham en Guy Benson, en The Silencing, van Kirsten Powers Snel even bekeken. Wouldn't touch them. Knack artikel snel diagonaal verder gelezen. 'Amerikaanse universiteiten' blijkt naca te zijn. En politiek fout leverde toch nog 18 boekingen. |
Citaat:
Ik heb in mij mijn jeugd altijd afgevraagd of dat als Feip uitgesproken moet worden. Photographie wordt ook uitgesproken als fotografie? |
Het verhaal over Zwarte Piet is genoeg gekend en het is belachelijk!
Maar in Australië doen ze even zot. De poco's willen de naam van Blacktown (ergens bij Sydney) veranderen want black is toch een belediging zeker ! http://www.smh.com.au/nsw/blacktown-...11-giwp45.html |
Citaat:
Citaat:
|
'Koster' is nogal geladen.
Dat moet Marie van den Godshuisbeheerder worden. 'Paulus' idem. Doet teveel denken aan Paus. The Paul ibn Ali Experience ? . |
Libro zal wel wennen aan Servo zeker ?
Wapper zit redelijk goed. Wat arabische tekens op zijn groen kleed en klaar. |
Citaat:
|
Citaat:
:oops: dat had ik hier niet mogen zeggen, zeker:lol::lol: :oops: Mijn nederige verontschuldigingen aan andersgelovigen ;-) |
Citaat:
|
Look, it's the religion of piss ...
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
En dat soort volk moeten wij ontzien? 8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be