![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.knack.be/nieuws/wereld/ma...=2705888204946
Leef jullie eens uit en fulmineer tegen alles maar enigszins als beledigend kan worden opgevat (nieuwsberichten, posts, threads, wat dan ook). Je mag het zelfs menen ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik haalde van de week mijn oude stripverhalen van Nero boven en was echt geshockeerd!
Een zwart jongetje gedwongen te leven zoals de blanke mensen. Een dame die rookt! Een mentaal gehandicapte wiens dubbele persoonlijkheid hem in de waan brengt dat hij Nero is - vreselijk.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om van haar naam nog maar te zwijgen: Madame Ik-durf-het-eigenlijk-niet-te-schrijven-want-hier-lezen-kinderen-mee! Seksuele agressie ten top gewoon!
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 15 augustus 2015 om 12:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Madam Pijp! lol de eerste keer in mijn leven dat ik die associatie maak
![]() Libro! je moet gestraft worden met rode driehoeken en permbans en dergelijke!
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() Het Knack artikel vermeldt twee boeken.
End of Discussion, van Mary Katherine Ham en Guy Benson, en The Silencing, van Kirsten Powers Snel even bekeken. Wouldn't touch them. Knack artikel snel diagonaal verder gelezen. 'Amerikaanse universiteiten' blijkt naca te zijn. En politiek fout leverde toch nog 18 boekingen. Laatst gewijzigd door Touch me Baby : 15 augustus 2015 om 14:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb in mij mijn jeugd altijd afgevraagd of dat als Feip uitgesproken moet worden. Photographie wordt ook uitgesproken als fotografie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het verhaal over Zwarte Piet is genoeg gekend en het is belachelijk!
Maar in Australië doen ze even zot. De poco's willen de naam van Blacktown (ergens bij Sydney) veranderen want black is toch een belediging zeker ! http://www.smh.com.au/nsw/blacktown-...11-giwp45.html
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() 'Koster' is nogal geladen.
Dat moet Marie van den Godshuisbeheerder worden. 'Paulus' idem. Doet teveel denken aan Paus. The Paul ibn Ali Experience ? . Laatst gewijzigd door Touch me Baby : 15 augustus 2015 om 17:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() Libro zal wel wennen aan Servo zeker ?
Wapper zit redelijk goed. Wat arabische tekens op zijn groen kleed en klaar. Laatst gewijzigd door Touch me Baby : 15 augustus 2015 om 17:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mijn nederige verontschuldigingen aan andersgelovigen ![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goh, ik zou inderdaad een permaban moeten krijgen voor zo'n vunzige gedachten. Straks trap ik nog op de tenen van de feministes hier! En dan gaat Dronkoers slecht gezind zijn omdat ik tenen mishandel.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 15 augustus 2015 om 19:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Look, it's the religion of piss ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schandalig: die kerel loopt op blote voeten en dat is onrein! Hem snel een paar schoenen aantrekken:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ![]()
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is "I don't" en "an Obama supporter", dat ze eens deftig Engels leren!
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 15 augustus 2015 om 21:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn dat echte foto's?
![]() En dat soort volk moeten wij ontzien? ![]()
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof niet dat die foto's echt zijn. Tegenwoordig doet men alles om de islam zwart te maken, terwijl het een religie is dat perfect past in de westerse samenleving.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |