![]() |
Hiroshima-tactieken op Mekka en Medina
The Guardian bericht hetvolgende: een nieuwe prof aan West Point zegt dat we veel strenger moeten optreden tegen het islamisme. Hij pleit ervoor niet alleen terroristen, maar ook advocaten en professoren als "enemy combatants" te beschouwen, van zodra zij cultuurrelativistische zever verkopen.
Een bijkomend argument is dat de islamieten denken dat de Westerse cultuur zwak is geworden, door zijn tolerantie, mensenrechten, en eeuwig gepalaver over de gelijkheid van iedereen, travestieten en aseksuelen tout court. De prof zegt dat islamieten deze zwakheid uitbuiten. Zij denken immers dat Europa nooit meer streng en meedogenloos zal durven zijn. Om de moslims van het tegendeel te overtuigen pleit de bewuste prof ervoor "Hiroshima-tactieken" te gebruiken tegen Mekka en Medina. Dat wil zeggen, een goed gedropte H-bom op die luizige steden. Dat zal de moslims ervan overtuigen dat Europa nog spierballen bezit, en helemaal niet het homo-hetero-metro-aseksuele paradijs van toerististische niksdoeners is. Bon, ik vind dit eigenlijk niet slecht. Het pleidooi komt van zo'n rechtse Amerikaanse zak van West Point. Maar als stalinist kan ik het niet beter met hem vinden. Wat u? |
Een Hbom is niet ideaal voor die toepassing, maak je teveel martelaren in 1 klap mee, en gaat de paar miljoen echte relidioten die overblijven alleen maar tot het uiterste laten gaan.
Dat moet subtieler aangepakt worden. Of zorg voor een goeie zondebok. Israël is ideaal voor die rol. |
Saai, oubollig maar goed idee.
|
Afghanistan hebben ze ook al serieus overwogen te nuken na 9/11. Het wordt tijd dat die kernwapens van dat land onder internationale controle geplaatst worden.
|
Citaat:
|
Dan vrees ik dat we zelf een bommetje op onze kop krijgen-waarom dan niet Istanboel veroveren en er opnieuw Constantinopel van maken?
|
Citaat:
USA erwogen Atomschlag nach 9/11 |
Citaat:
Ik hoef je toch zeker niet uit te leggen wat "verificatie" betekend? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar los daarvan. Moeten we Mekka nuken, ja of nee?
|
Citaat:
Toch bedankt, kunstenaartje van me. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toegeven, opzij leggen, en verder schrijven - jeugdig kind. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be