![]() |
Ongewenst zwangere wettelijk samenwonende partner uit het huis zetten?
Kan ik mijn ongewenst zwangere wettelijk samenwonende partner uit het huis zetten als ze geen abortus wilt plegen?
Kan ik er tenminste mee dreigen om haar op andere gedachten te brengen? Reden: We zitten tot over onze oren in de hypotheeklast (al voor de tweede keer herbekeken) en madam wilt persé een kind op de wereld zetten! Ik ben realistisch en weet dat dit financieel niet haalbaar is. Wat kan ik doen om de geboorte tegen te houden? Kan ik naar de vrederechter stappen en een kortgeding aanspannen om die kleine te laten aborteren? Help mij a.u.b. |
Alles kan he vriend, er hangt wel overal een prijs aan
|
Citaat:
|
Ge kunt zo wel wachten met kinderen tot je hypotheek helemaal is afbetaald. Je geeft drogredenen op.
Om te beginnen ga je een geboortepremie krijgen, dan maandelijks kindergeld, dan heb je nog iemand extra om af te trekken van je belastingen. Daar spring je al een eind mee om de crèche te betalen. En dan moet je zorgen dat ze borstvoeding geeft: kost je ook niks en dan uiteraard de pampers: geen ecologisch onaanvaardbare pampers, maar gewone doeken die jij dan zelf uitspoelt en wast. een hele besparing. |
Een zwangere vrouw op straat zetten?
Veel succes. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bekijk het probleem ook eens vanuit mijn standpunt, ipv enkel het standpunt van de vrouw. Bedankt. |
NN da's inderdaad wat het beste is: een papa die de kindjes niet als een last ziet en z'n verantwoordelijkheid opneemt ... geen zuurpruim die de schuld bij z'n vriendin wenst te leggen en dan nog eens de culot heeft om er gladde praatjes bij te verkondigen .. "ze heeft me erin gelapt en blablabla .." yeah right, ze heeft hem verkracht ofzo zeker ... *rolls eyes*
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be