![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Kan ik mijn ongewenst zwangere wettelijk samenwonende partner uit het huis zetten als ze geen abortus wilt plegen?
Kan ik er tenminste mee dreigen om haar op andere gedachten te brengen? Reden: We zitten tot over onze oren in de hypotheeklast (al voor de tweede keer herbekeken) en madam wilt persé een kind op de wereld zetten! Ik ben realistisch en weet dat dit financieel niet haalbaar is. Wat kan ik doen om de geboorte tegen te houden? Kan ik naar de vrederechter stappen en een kortgeding aanspannen om die kleine te laten aborteren? Help mij a.u.b. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alles kan he vriend, er hangt wel overal een prijs aan
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Geld hebben we niet, anders zou ik het kind wel zien zitten. Binnen een jaar of tien zijn we uit de grootste schulden, dan kan het voor mij. Nu is het gewoon te vroeg. Mijn vriendin stond altijd open voor discussie, eender welk probleem zich aanbood. Maar in deze kwestie doet ze gewoon enorm belachelijk en is ze gewoon niet voor rede vatbaar. Ik weet wat het is om kinderen groot te brengen in marginale omstandigheden, ik ben er nl. zelf in opgegroeid. Ik wil die fout nu zelf ook niet maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge kunt zo wel wachten met kinderen tot je hypotheek helemaal is afbetaald. Je geeft drogredenen op.
Om te beginnen ga je een geboortepremie krijgen, dan maandelijks kindergeld, dan heb je nog iemand extra om af te trekken van je belastingen. Daar spring je al een eind mee om de crèche te betalen. En dan moet je zorgen dat ze borstvoeding geeft: kost je ook niks en dan uiteraard de pampers: geen ecologisch onaanvaardbare pampers, maar gewone doeken die jij dan zelf uitspoelt en wast. een hele besparing.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een zwangere vrouw op straat zetten?
Veel succes. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Zet eens een andere plaat op a.u.b. Je kent onze persoonlijke situatie niet, maar je denkt wel alles te weten. Vertrouw me nu maar als ik u zeg dat onze huidige situatie niet geschikt is om een kind in groot te brengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Reden te meer om eens bij de apotheker langs te gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bekijk het probleem ook eens vanuit mijn standpunt, ipv enkel het standpunt van de vrouw. Bedankt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() NN da's inderdaad wat het beste is: een papa die de kindjes niet als een last ziet en z'n verantwoordelijkheid opneemt ... geen zuurpruim die de schuld bij z'n vriendin wenst te leggen en dan nog eens de culot heeft om er gladde praatjes bij te verkondigen .. "ze heeft me erin gelapt en blablabla .." yeah right, ze heeft hem verkracht ofzo zeker ... *rolls eyes*
Laatst gewijzigd door bembem : 5 september 2015 om 20:35. |
![]() |
![]() |