![]() |
Pils is pils
We gaan niet moeilijk doen. Pils is pils.
Het volk heeft dorst en heeft niet de middelen om de dikke wedde van de snelle jongens en meisjes uit de reclamewereld te betalen. Het volk wil bier van goede kwaliteit Altijd beschikbaar voor een zacht prijsje. Pils. |
Citaat:
|
ik denk dat je zat bent nu, je zit eerst te reageren op een bericht van 2011 over pils in een ander draadje en nu zit je voort te zeveren over pils in een nieuwe draad.
|
Citaat:
Mij niet gelaten. Maar dan moet ik proeven. Mij wel gelaten. De beleefdheid eist dan dat je instemmend knikt en het minstens "best een goei bierke" vindt, terwijl je het eigenlijk liever rechtstreeks in de gootsteen zou kappen. Nog nooit proefde ik een echt lekker homebrew-bier. Brouw wat je wil, maak jezelf wijs wat je wil, maar ik wil uw huisvlijt niet proeven. Even goei vrienden. |
Dat zal dan alleen voor drankskes tellen zekers? :p HA!
|
Als je zeer veel drinkt tot je moet kotsen ziet die pils er eender uit.
|
Citaat:
Edit: nu moet ik wel vertellen dat ook ik wel heel wat slechte zelfbrouw gedronken heb, barslecht. In feite vermijd ik dat ook. Voor mij is dit een prive aangelegenheid, noem het traditie, familie.. |
Citaat:
Geef mij maar een Cristalleke. |
Citaat:
Moet je daarvoor zat zijn? Leg uit? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zijn hier al interessantere discussies over bier gevoerd.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=185948 Of moet ik zeggen monologen ? :mrgreen: . |
Doe mij maar een stella,maar zeker geen paardezeik zoals Jupiler.
|
Pils in grote volumes vind je aan volkse prijzen best bij distributiemerken.
Aldi:
laat je vrijwillig uit je zakken slaan, zonder dat daar iets tegenover staat. Jupiler bij Colruyt:
Niet laten liggen, mensen. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Als je frigo gevuld is met een mix van commercieel bier en eigenbrouw en ze kiezen vrijelijk voor uw eigen brouw, dan weet je dat het goed zit. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be