![]() |
"We moeten gaan praten met IS"
Bron
Detail tekst: Citaat:
Ach, alle manieren zijn goed om even de kranten te halen nu zeker? :roll: |
Citaat:
|
Ik denk dat sommige in hun broek pissen , waarom ??
|
Citaat:
|
Praten met terroristen? Wat heeft die kerel gesnoven??
|
Wat voor een achterlijke spast moet ge zijn te denken dat praten met doctrine baat.
Wij moeten praten met de EU, Rusland, VS, China, Iran, SA, ... Om een nieuwe D Day op poten te stellen ja. Voorgaand door een tapijt van bommen met alle individuen hun naam op geschreven ja. |
hij mag gaan, en ons een uitgebreid verslag meebrengen, als m terugkomt.
|
Dit zijn de ideeën van groenlinkse boomknuffelende geitenwollensokkendragende idioten die de schuld hiervan bij onze samenleving leggen. Ze denken dat dit kwaad met fluwelen handschoentjes aangepakt kan worden zonder dat er bloed zal vloeien. Zij zullen spoedig uit hun zeemzoete droompjes ontwaken door het gekrijs van hun naasten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die man heeft overschot van gelijk. Ik vind dat we alle sossen naar ginder moeten sturen voor een gesprek....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
start er iemand een crowdfunding om de reiskosten van Perceval te dekken ?
|
Citaat:
|
Tja, Perceval is een van de culturo-vaandeldragers. Het politiek-correcte gedachtegoed vloeit als stortbeton uit hun groen-linkse klep. Er zijn zo nog van die "speciale" wereldverbeteraars die met hoogst merkwaardige voorstellen komen aandraven. Marijke Pinoy is ook een van die zuiveren in de linkse leer.
|
die heeft alle grip op de werkelijkheid verloren. met IS is niet te praten, gewoon volledig vernietigen is de enige oplossing.
Van IS wel te verstaan, leg nu geen woorden in mijn mond. |
Citaat:
Wat daarmee ? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be