![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
![]() Ach, alle manieren zijn goed om even de kranten te halen nu zeker? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat sommige in hun broek pissen , waarom ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Praten met terroristen? Wat heeft die kerel gesnoven??
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Wat voor een achterlijke spast moet ge zijn te denken dat praten met doctrine baat.
Wij moeten praten met de EU, Rusland, VS, China, Iran, SA, ... Om een nieuwe D Day op poten te stellen ja. Voorgaand door een tapijt van bommen met alle individuen hun naam op geschreven ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() hij mag gaan, en ons een uitgebreid verslag meebrengen, als m terugkomt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit zijn de ideeën van groenlinkse boomknuffelende geitenwollensokkendragende idioten die de schuld hiervan bij onze samenleving leggen. Ze denken dat dit kwaad met fluwelen handschoentjes aangepakt kan worden zonder dat er bloed zal vloeien. Zij zullen spoedig uit hun zeemzoete droompjes ontwaken door het gekrijs van hun naasten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 16 november 2015 om 09:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Die man heeft overschot van gelijk. Ik vind dat we alle sossen naar ginder moeten sturen voor een gesprek....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() start er iemand een crowdfunding om de reiskosten van Perceval te dekken ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Zorg maar dat er genoeg is voor een kist.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, Perceval is een van de culturo-vaandeldragers. Het politiek-correcte gedachtegoed vloeit als stortbeton uit hun groen-linkse klep. Er zijn zo nog van die "speciale" wereldverbeteraars die met hoogst merkwaardige voorstellen komen aandraven. Marijke Pinoy is ook een van die zuiveren in de linkse leer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die heeft alle grip op de werkelijkheid verloren. met IS is niet te praten, gewoon volledig vernietigen is de enige oplossing.
Van IS wel te verstaan, leg nu geen woorden in mijn mond.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling