![]() |
Als Het In Brussel Knettert, Knalt Het In Parijs
http://www.doorbraak.be/nl/nieuws/al...alt-het-parijs
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Marie, het forumreglement verbied postings met enkel een copy/paste zonder eigen aanzet tot discussie.
|
Citaat:
Marie zou eerder wat anders durven te vrezen. Deze draad zal waarschijnlijk verplaatst worden om een of andere reden... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En opnieuw reageert Panda naast de kwestie!
|
Citaat:
Het is 'to the point'. Dit forum dient niet om promotie te maken voor blogs. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit is gewoon publiciteit voor doorbraak. Niks meer, niks minder. |
Citaat:
Ze zitten 100% op de lijn die ik hier al sinds jaar en dag zit aan te klagen... De grote meeschuldige aan alle Belgisch leed is onze totaal geindoctrineerde en gesubsidieerde regimepers... Zonder vrije pers is er geen democratie mogelijk; en onze Belgische democratie is gewoon om omver te vallen van schaamte... Andere tekst deze avond in de Knack: http://www.knack.be/nieuws/belgie/on...on-627299.html 'Onze trieste veiligheidstoestand bewijst dat het onmogelijk is te winnen met Belgische kaarten' En hier geeft ik als commentaar op, niet alleen onze trieste veiligheidstoestand, maar zelfs onze sociale toestand, onze economische toestand en onze financiële toestand... De geinstitutionaliseerde francofonie is de kanker van la Belgique... |
Citaat:
|
Citaat:
En komt de islamimmigrantenstroom daar bovenop. Bye bye Vlaanderen! De francofonie wrijft in de handjes, zelfs al sterven hun eigen mensen hier of in Mali. Alles voor die smerige elite en Vlaanderen zal op de knieën zitten. |
Citaat:
Indien ik het artikel gecopieerd had en zonder verwijzing had doorgegeven dan zou het ook weer niet goed zijn. Weet je eigenlijk wel wat je wil of wil je alleen je eigen groot gelijk bevestigd zien??? La Belgique betaalt al meer dan genoeg de rekening van de zogezegde beterweters. |
Citaat:
Kun je ook reageren op wat in het artikel staat??? Maar in naam van 'Doorbraak' denk ik dat ik verplicht ben om jou te bedanken voor de nadruk en alzo ook de bekendheid voor hun naam, welke jij met al jouw laag bij de grondse reacties hier zo goed heb geprogrammeerd. Ik lees heel weinig doorbraak, maar dan toch bedankt voor hen... |
Citaat:
Verspreid hier met een gerust hart de wetenschap. Citaat:
|
Citaat:
Als je het niet beter kunt verwoorden, en dus maar besluit om gewoon copy/paste te doen is je bijdrage niet alleen tegen het forumreglement maar ook per definitie waardeloos. We zitten op een forum, niet op een gratis reclame website voor een blog. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be