![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||||||
Banneling
|
![]() http://www.doorbraak.be/nl/nieuws/al...alt-het-parijs
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Marie, het forumreglement verbied postings met enkel een copy/paste zonder eigen aanzet tot discussie.
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Marie zou eerder wat anders durven te vrezen. Deze draad zal waarschijnlijk verplaatst worden om een of andere reden... Laatst gewijzigd door zonbron : 20 november 2015 om 17:15. |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk jij ook dat het forumreglement er enkel voor de anderen is dan ?
|
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() En opnieuw reageert Panda naast de kwestie!
Laatst gewijzigd door omaplop : 20 november 2015 om 17:49. |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eigenlijk niet.
Het is 'to the point'. Dit forum dient niet om promotie te maken voor blogs. Laatst gewijzigd door geertvdb : 20 november 2015 om 18:54. |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, maar ik merk dat je er als de kippen bij bent om iemand die het flagrant aan het overtreden is nog wat bij te staan.
|
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik til er niet zo zwaar aan hoor. Wat zij belangrijk vond heeft ze netjes uitgewerkt. Wat mij betreft is dat voldoende, voor U mss niet. Ik kan daar begrip voor opbrengen, voor beiden.
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is gewoon publiciteit voor doorbraak. Niks meer, niks minder. |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze zitten 100% op de lijn die ik hier al sinds jaar en dag zit aan te klagen... De grote meeschuldige aan alle Belgisch leed is onze totaal geindoctrineerde en gesubsidieerde regimepers... Zonder vrije pers is er geen democratie mogelijk; en onze Belgische democratie is gewoon om omver te vallen van schaamte... Andere tekst deze avond in de Knack: http://www.knack.be/nieuws/belgie/on...on-627299.html 'Onze trieste veiligheidstoestand bewijst dat het onmogelijk is te winnen met Belgische kaarten' En hier geeft ik als commentaar op, niet alleen onze trieste veiligheidstoestand, maar zelfs onze sociale toestand, onze economische toestand en onze financiële toestand... De geinstitutionaliseerde francofonie is de kanker van la Belgique... |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En komt de islamimmigrantenstroom daar bovenop. Bye bye Vlaanderen! De francofonie wrijft in de handjes, zelfs al sterven hun eigen mensen hier of in Mali. Alles voor die smerige elite en Vlaanderen zal op de knieën zitten. Laatst gewijzigd door zonbron : 20 november 2015 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Indien ik het artikel gecopieerd had en zonder verwijzing had doorgegeven dan zou het ook weer niet goed zijn. Weet je eigenlijk wel wat je wil of wil je alleen je eigen groot gelijk bevestigd zien??? La Belgique betaalt al meer dan genoeg de rekening van de zogezegde beterweters. |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kun je ook reageren op wat in het artikel staat??? Maar in naam van 'Doorbraak' denk ik dat ik verplicht ben om jou te bedanken voor de nadruk en alzo ook de bekendheid voor hun naam, welke jij met al jouw laag bij de grondse reacties hier zo goed heb geprogrammeerd. Ik lees heel weinig doorbraak, maar dan toch bedankt voor hen... |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verspreid hier met een gerust hart de wetenschap. |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je het niet beter kunt verwoorden, en dus maar besluit om gewoon copy/paste te doen is je bijdrage niet alleen tegen het forumreglement maar ook per definitie waardeloos. We zitten op een forum, niet op een gratis reclame website voor een blog. |
|
![]() |