Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Blijven we maandag spontaan thuis om de staatsveligheid te helpen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=225941)

discuz 21 november 2015 19:30

Blijven we maandag spontaan thuis om de staatsveligheid te helpen?

Het beste wat we kunnen doen om de overheid te helpen ons te beschermen is 'shelter in place', zoals de Amerikanen zeggen.

Dus we blijven maandag ook allemaal thuis? De veiligheid van ons land is toch belangrijker dan centjes gaan verdienen of ze gaan verteren, nietwaar?

Mindset 21 november 2015 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door discuz (Bericht 7903722)
Het beste wat we kunnen doen om de overheid te helpen ons te beschermen is 'shelter in place', zoals de Amerikanen zeggen.

Dus we blijven maandag ook allemaal thuis? De veiligheid van ons land is toch belangrijker dan centjes gaan verdienen, nietwaar?

Belgische staat denkt nu in de eerste plaats aan de economische schade geleden door de terreuralarmfase 4. Het is maar dat dat telt.

Scherven A. Mok 21 november 2015 19:35

Neen hoor, morgen ga ik naar Brussel een koffie drinken en een frietje steken :]

Pandareus 21 november 2015 19:37

slecht opgestelde enquete (= je ziet niet wie op wat stemt) dus ik vertik het.

Scherven A. Mok 21 november 2015 19:39

Ach maandag, ja leuk, ik was ook al aan het denken als we nu tijdens de kerstvakantie eens heel Europa platleggen. Twee weken staking, de hele economie plat opdat ze al die Syriëgangers en juichers bij aanslagen er uit bonjouren. Ik doe mee. Bekogel uw vakbond met mails met de eis om stakingsaanzeggingen in te dienen. Waar ik werk is 90% van de gesyndikeerden extreem rechts dus dat kan geen probleem zijn.

Supe®Staaf 21 november 2015 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 7903731)
Ach maandag, ja leuk, ik was ook al aan het denken als we nu tijdens de kerstvakantie eens heel Europa platleggen. Twee weken staking, de hele economie plat opdat ze al die Syriëgangers en juichers bij aanslagen er uit bonjouren. Ik doe mee. Bekogel uw vakbond met mails met de eis om stakingsaanzeggingen in te dienen. Waar ik werk is 90% van de gesyndikeerden extreem rechts dus dat kan geen probleem zijn.

Alleen voor de Syriëgangers?
Daarvoor blijf ik niet thuis.
Die gaan vanzelf weg.
't Volstaat om ze te laten gaan en ze nooit meer binnen te laten.
Als het is voor een 'grote kuis van al 't gespuis', dan wil ik elke actie solidair steunen...

Guinevere 22 november 2015 10:44

Ik weet niet of het veel zin heeft om in Antwerpen thuis te blijven... het zal dus voor de centjes gaan worden.

Peche 22 november 2015 11:36

Als de Eifeltoren maar rechtop blijft staan...

de vuile muilekoek 22 november 2015 11:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mindset (Bericht 7903724)
Belgische staat denkt nu in de eerste plaats aan de economische schade geleden door de terreuralarmfase 4. Het is maar dat dat telt.

Ah ja zo kunnen ze lekker de belastinken weeral gaan opdrijven ,

demonen 22 november 2015 11:50

Belfius Bank heeft het personeel van het hoofdkantoor in Brussel aangeraden om morgen thuis te werken door de huidige terreurdreiging in de hoofdstad. Medewerkers werden deze voormiddag per sms op de hoogte gebracht, zo blijkt uit berichten op Twitter.

Nebur 22 november 2015 12:45

Citaat:

Dus we blijven maandag ook allemaal thuis? De veiligheid van ons land is toch belangrijker dan centjes gaan verdienen of ze gaan verteren, nietwaar?

De Stasi kan den hoogsten boom in.

Demper 22 november 2015 17:53

Islamstad Brussel is nu eenmaal te gevaarlijk.

4x10E6 22 november 2015 18:30

Citaat:

.. dolletjes, ik blijf thuis ..

Flippend Rund 22 november 2015 18:51

In 1940 vielen de bommen op Londen en de mensen deden gewoon voort.

Witte Kaproen 22 november 2015 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund (Bericht 7904512)

Inderdaad die schreven op de muren van de gebombardeerde winkels.

"We are open ;
business as usual"

Another Jack 22 november 2015 18:56

Ik ga morgen rustig werken.
Ze hebben me al een voetbalmatch en een concert afgepakt....

hamac 22 november 2015 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 7904483)
.. dolletjes, ik blijf thuis ..

Goed idee. Het kan de kans op een misverstand met de veiligheidsdiensten alleen maar verlagen.

Zo moet je ook niet in de bossen met een elandenpak rondhuppelen in volle jachtseizoen.

Anderzijds, ...

discuz 22 november 2015 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund (Bericht 7904512)

Ja, behalve de meer dan 100.000 doden en zwaargewonden...

Gipsy 22 november 2015 20:44

Ergens is deze psychose een overwinning voor de terroristen. Ze moeten niet eens een aanslag plegen om het openbare en economische leven te verlammen.

Witte Kaproen 22 november 2015 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7904517)
Ik ga morgen rustig werken.
Ze hebben me al een voetbalmatch en een concert afgepakt....

Dat zal U leren

om voor de Belgicistische Jihadisten pamperaars te supporteren ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be