![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Ik kies voor huisarrest maandag voor mijn eigen veiligheid | |||
1. Ik doe mee en blijf thuis |
![]() ![]() ![]() |
6 | 20,69% |
2. Ge zijt zot zeker/ik moet gaan |
![]() ![]() ![]() |
20 | 68,97% |
3. Ik bleef toch al thuis |
![]() ![]() ![]() |
3 | 10,34% |
Aantal stemmers: 29. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Het beste wat we kunnen doen om de overheid te helpen ons te beschermen is 'shelter in place', zoals de Amerikanen zeggen.
Dus we blijven maandag ook allemaal thuis? De veiligheid van ons land is toch belangrijker dan centjes gaan verdienen of ze gaan verteren, nietwaar? Laatst gewijzigd door discuz : 21 november 2015 om 19:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Belgische staat denkt nu in de eerste plaats aan de economische schade geleden door de terreuralarmfase 4. Het is maar dat dat telt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Neen hoor, morgen ga ik naar Brussel een koffie drinken en een frietje steken :]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() slecht opgestelde enquete (= je ziet niet wie op wat stemt) dus ik vertik het.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Ach maandag, ja leuk, ik was ook al aan het denken als we nu tijdens de kerstvakantie eens heel Europa platleggen. Twee weken staking, de hele economie plat opdat ze al die Syriëgangers en juichers bij aanslagen er uit bonjouren. Ik doe mee. Bekogel uw vakbond met mails met de eis om stakingsaanzeggingen in te dienen. Waar ik werk is 90% van de gesyndikeerden extreem rechts dus dat kan geen probleem zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarvoor blijf ik niet thuis. Die gaan vanzelf weg. 't Volstaat om ze te laten gaan en ze nooit meer binnen te laten. Als het is voor een 'grote kuis van al 't gespuis', dan wil ik elke actie solidair steunen...
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Ik weet niet of het veel zin heeft om in Antwerpen thuis te blijven... het zal dus voor de centjes gaan worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Als de Eifeltoren maar rechtop blijft staan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Belfius Bank heeft het personeel van het hoofdkantoor in Brussel aangeraden om morgen thuis te werken door de huidige terreurdreiging in de hoofdstad. Medewerkers werden deze voormiddag per sms op de hoogte gebracht, zo blijkt uit berichten op Twitter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Islamstad Brussel is nu eenmaal te gevaarlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 22 november 2015 om 18:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In 1940 vielen de bommen op Londen en de mensen deden gewoon voort.
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Ik ga morgen rustig werken.
Ze hebben me al een voetbalmatch en een concert afgepakt.... Laatst gewijzigd door Another Jack : 22 november 2015 om 19:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Goed idee. Het kan de kans op een misverstand met de veiligheidsdiensten alleen maar verlagen.
Zo moet je ook niet in de bossen met een elandenpak rondhuppelen in volle jachtseizoen. Anderzijds, ...
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 22 november 2015 om 19:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ergens is deze psychose een overwinning voor de terroristen. Ze moeten niet eens een aanslag plegen om het openbare en economische leven te verlammen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |