![]() |
Die Descheemaeker is toch "ne speciale"
N.a.v. de uitspraken van Bart De Wever over de spoorlijnen, licht Descheemaeker toe:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
En wie van Hasselt naar Luik wil reizen moet over Brussel. Die kan dan beter de fiets pakken.
|
De persoon van Descheemaeker is een pure klucht. De man had de slechtste stiptheidscijfers in de geschiedenis van de NMBS en werd daarna doodleuk bij De Lijn gedropt.
![]() Stiptheid? Doe dan vooral het omgekeerde van wat Markske zegt |
Citaat:
|
Huidige lijnen = 330km, voorgesteld lijnen = 360 km.
En dan moeten de mensen maar overstappen, gevolg is langer trajecten en langere rittijd. En iedereen is vergeten dat deze heer bij zijn ontslag 800.000€ afscheidspremie heeft gekregen en nu bij de NVA zit. Een andere voormalige spoorbaas is nu baas bij de lotto, toch duidelijk een geval van ons kent ons. |
Hij is er wel in geslaagd meerderheid en oppositie te verenigen. Tegen zijn voorstel...
|
Wat heeft de N-VA al anders gedaan dan snoeihard tegen de wind in pissen?
Hoe moet je die irritante zeikers hun strategie/visie/beleid (? ? ?) ... nu eigenlijk nog gaan omschrijven? HERP-DERP-POCUS-PATS! |
Citaat:
U verwart een lijn Charleroi-Luik-Brussel , die er niet zal komen met twee kortere geplande lijnen; Charleroi-Brussel Luik-Brussel :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
De Scheer was een vld-er, maar werd helemaal niet gesteund door zijn partij, die dan in de meerderheid zat, om de boel op te kuisen.
Hij is dan over gestapt naar de nva, nadat hij de zaken eens goed overwogen had. De b. situatie eens deftig geanalyseerd ... Ge moogt veel van hem zeggen, maar niet dat hij een uil is. Zeker niet. . |
Citaat:
|
Citaat:
- laagste stiptheidscijfers - laagste tevredenheidscijfers - verdere schuldopbouw NMBS (nieuw management ontdekte na zijn vertrek nog een bijkomend gat van 225 miljoen) - exponentiële schuldopbouw van 2 miljard bij NMBS-logistics, dat nota bene nog geld kreeg toegestopt dat bestemd was voor personenvervoer en waarvan Markske ook nog eens de verkoop aan Deutsche Bahn onderhandelde met als enige resultaat het voorstel dat de Belgische staat nog zou moeten hebben bijgelegd voor een overname door DB :lol: De man is een grote grap |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat denk ik persoonlijk niet, want.....Marc Descheemaecker heeft zijn les van De Wever goed onthouden, want alles is de schuld van de socialisten. Kijk en luister vooral vanaf 4'50" en vanaf 6'15" en let ook op de man in het publiek, die de leugens van Marc Descheemaecker visueel duidelijk maakt. http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/binnenland/1.2522459 |
Citaat:
Wie met de trein van Bree naar Maastricht wil moet eerst de Lijn nemen, vier keer overstappen, en is tien uur onderweg. Citaat:
Met de wagen leg je de afstand van ongeveer 40km af in minder dan een uur. Tevoet doe je 8 uur over die afstand. Hoe zou het komen dat er geen verbinding is tussen Belgisch-en Nederlands Limburg? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is NA de Vlaamse onafhankelijkheid, als Limburg zich afscheurt van het dictaat van Antwerpen, en de beide Limburgen zich opnieuw herenigen :-) Vraag is of de Vlaamse grondwet die Limburgse hereniging zal toelaten, ook al is dat dan de wil van het Limburgse volk ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be