Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Justine Henin leert Nederlands (https://forum.politics.be/showthread.php?t=22783)

gm10 25 oktober 2004 23:54

Justine Henin leert Nederlands

TENNIS. Justine Henin leert Nederlands.

Justine Henin voelt zich een echte Belgische. En de Waalse wil dat ook aantonen. Want sinds kort probeert ze het Nederlands onder de knie te krijgen.

,,Ik weet dat ik meer moeite zou moeten doen en dat het beter zou zijn dat ik Nederlands kan spreken maar jammer genoeg heb ik weinig tijd.''

Dat liet Justine Henin vorig jaar aan een fan weten die haar toen vroeg of ze Nederlands sprak. Maar de tennisster blijft niet bij de pakken zitten.

Nu ze een rustperiode heeft ingelast, maakte ze van de gelegenheid gebruik om zich in de taal van Vondel te verdiepen. Henin heeft zelfs privélessen genomen.
--------------------------------------------------------------------------

Goed he.

Musketo 26 oktober 2004 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gm10

Justine Henin voelt zich een echte Belgische. En de Waalse wil dat ook aantonen. Want sinds kort probeert ze het Nederlands onder de knie te krijgen.

,,Ik weet dat ik meer moeite zou moeten doen en dat het beter zou zijn dat ik Nederlands kan spreken maar jammer genoeg heb ik weinig tijd.''

Dat liet Justine Henin vorig jaar aan een fan weten die haar toen vroeg of ze Nederlands sprak. Maar de tennisster blijft niet bij de pakken zitten.

Nu ze een rustperiode heeft ingelast, maakte ze van de gelegenheid gebruik om zich in de taal van Vondel te verdiepen. Henin heeft zelfs privélessen genomen.

Goed he.

Nee, ik vind dat redelijk zinloos van haar, aangezien ze toch al binnen is...:?

gm10 26 oktober 2004 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Nee, ik vind dat redelijk zinloos van haar, aangezien ze toch al binnen is...:?

?
wat moet ze dan doen? elke dag op het strand gaan liggen en haar steendood vervelen?

jOOSt 26 oktober 2004 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gm10

Goed he.

Leert ze ook Duits?

Vlaanderen Boven 26 oktober 2004 16:37

Dat is fijn van Justine. Beter laat dan nooit.

jOOSt 26 oktober 2004 16:59

Misschien wil ze ook Vlaming worden...

Scarabaeida 26 oktober 2004 17:16

Ach ja, in mijn ogen is het niet iets om beschaamd over te zijn. Een taal bijleren is altijd ergens wel handig. Zeker als het in een buurgebied gesproken wordt. Veel succes voor Justine alvast. Als sportvrouw is het zeker niet gemakkelijk het voor elkaar te krijgen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be