![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() TENNIS. Justine Henin leert Nederlands.
Justine Henin voelt zich een echte Belgische. En de Waalse wil dat ook aantonen. Want sinds kort probeert ze het Nederlands onder de knie te krijgen. ,,Ik weet dat ik meer moeite zou moeten doen en dat het beter zou zijn dat ik Nederlands kan spreken maar jammer genoeg heb ik weinig tijd.'' Dat liet Justine Henin vorig jaar aan een fan weten die haar toen vroeg of ze Nederlands sprak. Maar de tennisster blijft niet bij de pakken zitten. Nu ze een rustperiode heeft ingelast, maakte ze van de gelegenheid gebruik om zich in de taal van Vondel te verdiepen. Henin heeft zelfs privélessen genomen. -------------------------------------------------------------------------- Goed he.
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
wat moet ze dan doen? elke dag op het strand gaan liggen en haar steendood vervelen?
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is fijn van Justine. Beter laat dan nooit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Misschien wil ze ook Vlaming worden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Ach ja, in mijn ogen is het niet iets om beschaamd over te zijn. Een taal bijleren is altijd ergens wel handig. Zeker als het in een buurgebied gesproken wordt. Veel succes voor Justine alvast. Als sportvrouw is het zeker niet gemakkelijk het voor elkaar te krijgen.
Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 26 oktober 2004 om 17:17. |
![]() |
![]() |