![]() |
Opnieuw honderden nieuwe vluchtelingen aan de kust
Bron
Detail tekst: Citaat:
Citaat:
Ik vraag mij af wanneer die zever stopt eigenlijk want ik denk dat er veel mensen dat al meer dan beu zijn. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
De regel is nu: één pand, één overzicht. (uit veiligheidsoverwegingen dan wel) Een markt die in elkaar zal storten, kuststreek einde verhaal als men dat niet gaat aanpakken die idiotie van maar volk te blijven binnenhalen dat hier totaal niet thuishoort ... :roll: |
Citaat:
|
Is maar een kwestie van tijd voordat er een tentenkamp aan de kust gaat ontstaan. Politie kan niet overal op dezelfde tijd zijn.
|
Citaat:
Dagelijkse controle van de plaatsen die in aanmerking komen moeten volstaan. |
Citaat:
Dat is waarschijnlijk één van de hoofdredenen dat er in de EU landen zijn die dranghekken en muurtjes aan het installeren zijn �* la de Chinese muur. |
Ik vind het anders wel amusant dat dit net in een stad gebeurt alwaar een sos burgemeester is. Nu kunnen we eens in de praktijk zien hoe de sossen reageren op dergelijke zaken. Wat we tot nu toe al hebben gezien van deze burgemeester: illegalen worden onmiddellijk en zonder boe of ba opgepakt, hun achtergelaten spullen worden opgehaald met een vuilniskar om naar het stort te voeren. Bij aankomst in het politiebureau worden de illegalen getagd als runderen of genummerd zoals de joden in de concentratiekampen tijdens WOII.
|
Citaat:
Heb ze tijden de krokus zien komen verkennen en rondhangen en het was dus de politie van Knokke die hun toen wegjoeg. Enfin we zullen zien binnen een paar maanden. |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Men kan de haven van Zeebrugge niet eens beveiligen en dan denken er nog steeds idioten dat men compleet Europa kan beveiligen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Detail tekst:
Citaat:
|
Detail tekst:
Citaat:
|
Citaat:
Voor de tramreizigers die geen plaats hebben in hun schuilhokje iets minder. In de ingang van de appartementen hangen ook al affiches om geen onbekenden te laten meeglippen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be