![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
Citaat:
Ik vraag mij af wanneer die zever stopt eigenlijk want ik denk dat er veel mensen dat al meer dan beu zijn. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De regel is nu: één pand, één overzicht. (uit veiligheidsoverwegingen dan wel) Een markt die in elkaar zal storten, kuststreek einde verhaal als men dat niet gaat aanpakken die idiotie van maar volk te blijven binnenhalen dat hier totaal niet thuishoort ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 februari 2016 om 18:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Is maar een kwestie van tijd voordat er een tentenkamp aan de kust gaat ontstaan. Politie kan niet overal op dezelfde tijd zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is waarschijnlijk één van de hoofdredenen dat er in de EU landen zijn die dranghekken en muurtjes aan het installeren zijn �* la de Chinese muur.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het anders wel amusant dat dit net in een stad gebeurt alwaar een sos burgemeester is. Nu kunnen we eens in de praktijk zien hoe de sossen reageren op dergelijke zaken. Wat we tot nu toe al hebben gezien van deze burgemeester: illegalen worden onmiddellijk en zonder boe of ba opgepakt, hun achtergelaten spullen worden opgehaald met een vuilniskar om naar het stort te voeren. Bij aankomst in het politiebureau worden de illegalen getagd als runderen of genummerd zoals de joden in de concentratiekampen tijdens WOII.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Heb ze tijden de krokus zien komen verkennen en rondhangen en het was dus de politie van Knokke die hun toen wegjoeg. Enfin we zullen zien binnen een paar maanden.
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Men kan de haven van Zeebrugge niet eens beveiligen en dan denken er nog steeds idioten dat men compleet Europa kan beveiligen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men kan het wel in de VS, Canada, Australië. Het kan ook in Europa maar de wil is er gewoon niet. Europa is een verzameling van losse landen met een 'bestuur' die enkel geïnteresseerd is in macht en geld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er lopen te veel slimmerikken rond die weten dat ze voor onze pensioenen gaan zorgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Detail tekst:
Citaat:
![]() ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 februari 2016 om 22:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Detail tekst:
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor zeilmakers en verkopers van afsluitingen waarschijnlijk wel.
Voor de tramreizigers die geen plaats hebben in hun schuilhokje iets minder. In de ingang van de appartementen hangen ook al affiches om geen onbekenden te laten meeglippen |
![]() |
![]() |