Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   95 % van Vlamingen wil geen vluchtelingen meer. En dan is er Angela Merkel (https://forum.politics.be/showthread.php?t=229506)

Universalia 5 maart 2016 12:08

95 % van Vlamingen wil geen vluchtelingen meer. En dan is er Angela Merkel

Bron

Citaat:

“Misschien kan je het een aantal jaar vertragen, maar ik garandeer je: die hekken en die muren zullen vallen. Wie denkt dat je Europa kan transformeren in een versterkte burcht, is mis."
De EU is en zal nooit een verstrekte 'burcht' zijn als figuren als éne zekere A. Merkel de plak blijven zwaaien.

De hamvraag is: heeft die EU eigenlijk ooit een versterkte burcht geweest?

Citaat:

Het is bijna profetisch dat wat er nu aan het gebeuren is, plaatsvindt op een moment dat de mensen die zo'n onderdrukking bewust hebben ondergaan de laatste keer, ons bijna allemaal hebben verlaten. En het is mooi dat net het land dat dat toen aanrichtte net nu dit standpunt inneemt.
En zo aan het proberen is uit te vegen wat er in het verleden geweest is (toch best al geruime tijd geleden maar men blijft er nog steeds op terug'blikken') en er intussen tijd héél de EU met naar de haaien te helpen???

Ik vraag mij af waar die logica zit? 8O

Zipper 5 maart 2016 12:12

Die 95% heeft immers niks te zeggen. Ze zullen weeral met het EVRM rond hun oren worden geslagen. Dat werkt altijd :

http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=13

Peche 5 maart 2016 12:15

Het is wereldoorlog, er is geen logica meer.
We zijn met mensenlevens bezig he. Het conflict zal weldra pieken. De oorlog heeft ons bereikt.
Moord, brand, drama, ... We are screwed.

Patrick M. 5 maart 2016 13:07

Houd dan in België een referendum over het onderwerp.

de vuile muilekoek 5 maart 2016 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. (Bericht 8016763)

Teveel partijen die er tegen zijn...de groene, de rode, de blauwe, NVA, CD&V voil�* een rondje gedraaid :roll:

Zipper 5 maart 2016 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8016909)
Teveel partijen die er tegen zijn...de groene, de rode, de blauwe, NVA, CD&V voil�* een rondje gedraaid :roll:

Tuurlijk zijn ze er tegen, ze willen hun greep op ons immers niet verliezen.

Zij zeggen simpelweg, jullie moeten niet denken, wij denken in jullie plaats.

Demper 5 maart 2016 16:09

Zijn het wel vluchtelingen?

Of sekstoeristen?

Charlie don't Surf 5 maart 2016 19:45

... hoeveel procent van de bevolking zou minder of geen belasting willen betalen ?

Citaat:

Opvallend: in Wallonië (60 procent) leeft dat gevoel nog sterker dan in Vlaanderen (53 procent).
... en wie vangt het merendeel aan vluchtelingen op ?

Citaat:

Jetzt ist es an der Zeit, Frau Merkel zu unterstützen.

Bobke 5 maart 2016 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8016680)
We zijn met mensenlevens bezig he. Het conflict zal weldra pieken. De oorlog heeft ons bereikt.

Waarom vluchten ze dan naar hier?

Snerror 5 maart 2016 23:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8016680)

Zo ver zijn we nog lang niet, eerst moet het economische zwaar mislopen.

zonbron 6 maart 2016 03:22

Merkel is verdrietig:
Verdrietig

“Het maakt me in het bijzonder erg verdrietig dat net die mensen die de Koude Oorlog en het IJzeren Gordijn nog hebben meegemaakt nu blijkbaar denken dat ze zich kunnen onttrekken aan hoe de wereld evolueert, aan de globalisering."

Of: “Mensen die weigeren om meer vluchtelingen binnen te nemen, uit principe dan nog, die zijn een gevaar voor Europa.”

En: “Wanneer iemand zegt ‘Dit is niet mijn Europa, ik wil hier niet nog meer moslims’, wel dan is mijn antwoord: dit is niet open voor onderhandelingen. Als politieke leiders een verschil beginnen maken tussen christelijke vluchtelingen en moslims, dan zijn ze ongeloofwaardig. Wie zijn wij om te denken dat we in de wereld christelijke medemensen en waarden moeten verdedigen terwijl we geen moslims of moskees tolereren?”
:cry:

vrijzinnige 6 maart 2016 09:36

Citaat:

Ja maar.....de GROOTSTE partij van Belgie wil dat nu net niet :-) :-) :-)

vrijzinnige 6 maart 2016 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 8016968)
Zijn het wel vluchtelingen?

Of sekstoeristen?

De diensten van de Theofiel Asiel zullen dit wel onderzoeken.
Feit is dat er een hoge graad van erkenning is door die diensten, of....wil jij zeggen dat Theofiel een leugenaar of een bedrieger is ?

vrijzinnige 6 maart 2016 09:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8016675)
Die 95% heeft immers niks te zeggen. Ze zullen weeral met het EVRM rond hun oren worden geslagen. Dat werkt altijd :

http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=13

Dat het VB dan DUIDELIJK zegt waar zij naar toe willen !
Een onafhankelijk Vlaanderen BUITEN Europa en de internationale instellingen, en laat de Vlaamse kiezers dan in 2018 als eerste aan het woord.

Universalia 6 maart 2016 09:43

Daar zal ze toch ook al wel weet van hebben dat die bende graag verkrachtertje komt spelen in de EU.

Zie ook

Toen ik dat daar typte had ik serieus de razernij maar dat zal best opgevallen zijn denk ik. 8O

Ach ja, er zullen er nog steeds veel teveel aan verdienen zeker (Politici?) met die invasie naar de EU toe.

Stante pede eruit zetten, de maat is meer dan vol. :roll:

reservespeler 6 maart 2016 09:44

Citaat:

Met autobanden en de hele rataplan?

de vuile muilekoek 6 maart 2016 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8017623)
Met autobanden en de hele rataplan?

ja wie kan dat ingang krijgen ? een referendum zoals het hoort , wat doen die autobanden daar nu bij?:roll:

Hypochonder 6 maart 2016 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8016933)
Tuurlijk zijn ze er tegen, ze willen hun greep op ons immers niet verliezen.

Zij zeggen simpelweg, jullie moeten niet denken, wij denken in jullie plaats.

Die linkse vriendjes zullen blijven indoctrineren tot het mes op hun keel staat.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 8017346)
Zo ver zijn we nog lang niet, eerst moet het economische zwaar mislopen.

Inderdaad, het is jammer maar enkel dan zal er een omslag komen. Zo lang jan met de pet 's avonds na zijn werk tv kan kijken en op het net kan surfen zal er niks veranderen.

vrijzinnige 6 maart 2016 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8017631)
Die linkse vriendjes zullen blijven indoctrineren tot het mes op hun keel staat.

Inderdaad, het is jammer maar enkel dan zal er een omslag komen. Zo lang jan met de pet 's avonds na zijn werk tv kan kijken en op het net kan surfen zal er niks veranderen.

Is het woordje "verandering" al vervangen door "omslag" ? 😂 😂 😂

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be