![]() |
95 % van Vlamingen wil geen vluchtelingen meer. En dan is er Angela Merkel
Bron
![]() Citaat:
De hamvraag is: heeft die EU eigenlijk ooit een versterkte burcht geweest? Citaat:
Ik vraag mij af waar die logica zit? 8O |
Die 95% heeft immers niks te zeggen. Ze zullen weeral met het EVRM rond hun oren worden geslagen. Dat werkt altijd :
http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=13 |
Het is wereldoorlog, er is geen logica meer.
We zijn met mensenlevens bezig he. Het conflict zal weldra pieken. De oorlog heeft ons bereikt. Moord, brand, drama, ... We are screwed. |
Houd dan in België een referendum over het onderwerp.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zij zeggen simpelweg, jullie moeten niet denken, wij denken in jullie plaats. |
Zijn het wel vluchtelingen?
Of sekstoeristen? |
... hoeveel procent van de bevolking zou minder of geen belasting willen betalen ?
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Merkel is verdrietig:
Verdrietig:cry: |
Citaat:
|
Citaat:
Feit is dat er een hoge graad van erkenning is door die diensten, of....wil jij zeggen dat Theofiel een leugenaar of een bedrieger is ? |
Citaat:
Een onafhankelijk Vlaanderen BUITEN Europa en de internationale instellingen, en laat de Vlaamse kiezers dan in 2018 als eerste aan het woord. |
Daar zal ze toch ook al wel weet van hebben dat die bende graag verkrachtertje komt spelen in de EU.
Zie ook Toen ik dat daar typte had ik serieus de razernij maar dat zal best opgevallen zijn denk ik. 8O Ach ja, er zullen er nog steeds veel teveel aan verdienen zeker (Politici?) met die invasie naar de EU toe. Stante pede eruit zetten, de maat is meer dan vol. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be